Pages

Nov 28, 2011

Sleepless in Seatle

- Θα πάμε Νυχτερίδα;
Περίμενα ότι κάποια στιγμή θα έπρεπε να απαντήσω σε αυτή την ερώτηση. Το μόνο που μου είχε καρφωθεί στο μυαλό ήταν το μαξιλάρι μου. Η κούραση μου έκανε τα πόδια μου πολύ βαριά για χορό και ο τραυματισμένος μου τένοντας εν είχε ακόμα αναρρώσει από τον βιασμό της Τρίτης.
-Είμαι πολύ κουρασμένος, να θες πήγαινε μόνη σου, της είπα μπας και την κρατήσω στο σπίτι μαζί μου αλλά το έβλεπα στα μάτια της ότι ήταν αποφασισμένη να πάει για χορό ακόμα και χωρίς εμένα. Δύο sms και 30 λεπτά αργότερα εγώ ήμουν στο κρεβάτι μου κι εκείνη στο αυτοκίνητο μιας φίλης.

Ξάπλωσα στο κρεβάτι και άφησα την κούραση να με κυριεύσει και να παραδοθώ σε ένα βαθύ ύπνο. Σε 10 λεπτά ήμουν καθισμένος στον καναπέ, με ένα τοστ στο χέρι και έβλεπα ειδήσεις στο Σκάι. Άργησε να με πάρει ο ύπνος. Τελικά δεν μπορώ να ηρεμήσω το βράδυ αν δεν την έχω δίπλα μου. Μου έχει γίνει ναρκωτικό. Την ώρα που εγώ άλλαζα κανάλι, εκείνη άλλαζε παρτενέρ στην Ρουέδα.

Ντάμε!

No comments:

A wise saying

Home is where your heart is