Pages

Nov 16, 2011

Άλλο Zumba άλλο tsonta

Μετά από ένα χρόνο αποχής από τα μαθήματα χορού, επιστρέψαμε. Για το τάνγκο σας έγραψα σε προηγούμενη καταχώρηση. Επιπλέον η Τζέιν κάνει οριεντάλ και μαζί κάνουμε Ρουέδα ντι Καζίνο, όπου είναι σάλσα σε κύκλο, ομαδικός χορός όπου κάποιος δίνει παραγγέλματα και οι υπόλοιποι εκτελούν συγχρονισμένα... υποτίθεται... έχει να κάνει με το επίπεδο της ομάδας. Τέλος πάντων... αυτά τα παπουτσάκια μου έστειλε με λινκ, αυτά θα της κάνω δώρο σε 10 μέρες που θα έρθουν από Αγγλία, μόλις 28€ με μεταφορικά.

/// ω, τι ευχάριστη έκπληξη, την ώρα που γράφω αυτές τις γραμμές μπάινει μέσα η Τζέιν και καθώς πλησιάζει τον υπολογιστή, χαμηλώνω το καπάκι για να μην δει τι γράφω και χαλάσει την έκπληξη. Η αντίδραση της: Γιατί δεν θέλεις να δω την οθόνη; Τσόντες βλέπεις;
...
Μάλιστα, η γυναίκα μου υποθέτει ότι στον ελεύθερο χρόνο μου, ή όποτε κάθομαι μπροστά στον υπολογιστή βλέπω τσόντες.... μα της έχω δώσει εγώ τέτοια ιδέα; Βρε κορίτσια αναγνώστες πραγματικά πιστεύεται ότι τα αγόρια σας δεν κάνουν άλλη δουλειά μπροστά σε ένα κομπιούτερ;///

τι έλεγα; α, ναι τα παπούτσια.... έτσι μου 'ρχετε να ακυρώσω την παραγγελία... άκου τσόντες! τι έλεγα; α, ναι, τα παπούτσια. Που λέτε το θέμα της Zumba έχει και συνέχεια. Γυρίζουμε το βράδυ σπίτι από τον χορό. Πως σου φάνηκε η χορογραφία της Zumba που κάναμε στην σχολή, με ρωτάει.
- ά σε τα σάπια, της λέω, εγώ στο τριπάκι δεν μπαίνω.... είδατε που τα έλεγα ότι θα προσπαθήσει να με πείσει; Χα! Δεν σφάξανε! Άμε να χοροπηδάς μόνη σου.

Τελευταίο update: Πριν λίγο δημοσίευσε ένα σύνδεσμο στο φέισμπουκ με τα παπούτσια που φοράει ένας γυμναστής και χορογράφος Zumba και της είπα μόλις βρει και την μάρκα του σόβρακου του να μου το γράψει!

Άκου τσόντες!
..
..
..
Πάω στο redtube να δω καμιά τσόντα να μου περάσουν τα νεύρα

No comments:

A wise saying

Home is where your heart is