Pages

Nov 24, 2011

Γειά σου πρόεδρε!

Την Κυριακή ο Σύλλογος Φίλων Αστρονομίας Κρήτης έχει Γενική συνέλευση και εκλογές. Είμαι από τα ιδρυτικά μέλη και πρόεδρος από την ίδρυση του συλλόγου το 2007. Στα τέσσερα αυτά χρόνια έχουμε κάνει δεκάδες εκδηλώσεις, παρουσιάσεις, αστροπαρατηρήσεις, ταξίδια για εκπαιδευτικά σεμινάρια, έχουμε συμμετάσχει σε συνέδρια σε όλη την Ελλάδα και πρόσφατα οργανώσαμε το 7ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ερασιτεχνικής Αστρονομίας.

Την Κυριακή δεν θα είμαι πλέον πρόεδρος και είμαι πολύ ευτυχισμένος γι αυτό. Τα νεύρα και το άγχος πριν από τις εκδηλώσεις και τις παρουσιάσεις είναι απερίγραπτο όχι μόνο για μένα αλλά και για την Τζέιν που συμμετέχει μαζί μου σε όλα αυτά. Έτσι, για τα επόμενα δύο χρόνια θέλω να απέχω από τα διοικητικά, να ηρεμήσει λίγο το κεφάλι μου, να τα βρω με την γυναίκα μου, να κάνω και ένα παιδάκι. Να το μεγαλώσω και λίγο και μετά αν με θέλουν ξανά στο διοικητικό του συλλόγου ευχαρίστως να προσφέρω τις υπηρεσίες μου για όσο χρειαστεί.

Μέχρι στιγμής δεν έχω ούτε μία υποψηφιότητα για τις εκλογές της Κυριακής και φοβάμαι ότι αν δεν θελήσει κανείς να συμμετέχει θα πάμε για διάλυση και έχω δουλέψει πάρα πολύ για να κάνω την ερασιτεχνική αστρονομία αποδεκτή και γνωστή στην τοπική κοινωνία. Αλλά προτιμώ να το κλείσουμε το μαγαζί παρά να έχω άλλα δύο χρόνια άγχους. Δεν είναι η θέση του προέδρου κακή, απλά το δικό μας Δ.Σ. αντί για 5 μέλη είχε μείνει με 3 και είχα πολύ μεγάλο φόρτο γιατί έκανα την δουλειά για 4. Ελπίζω  η νέα σύνθεση, αν υπάρξει αυτή, να είναι πιο ευέλικτη.

Χτυπάει το τηλέφωνο και ακούω ένα δυνατό "Γειά σου πρόεδρε!" από κάποιο μέλος και η απάντηση πλέον είναι αυτόματη και χωρίς σκέψη: Δεν σφάξανε!

No comments:

A wise saying

Home is where your heart is