Pages

Feb 2, 2007

Βρέχει

για πρώτη μέρα μετά από αρκετό καιρό. Σίγουρα τα χαλάκια που άφησα στον ήλιο να στεγνώσουν το χαίρονται ιδιαίτερα γιατί είναι ψαράκια στο σχήμα. Ευτυχώς που σκέπασα το ποδήλατο για παν ενδεχόμενο.

Το μεσημέρι ήρθα στο σχολείο και αυτομάτως απέκτησα νεύρα 0-100 σε 4 δευτερόλεπτα. Ανοίγω την πόρτα του σχολείου και βρόμαγε τσιγαρίλα λες και ήμουν σε μπαρ. Είχαν ξεχάσει για άλλη μια φορά το τασάκι με τα αποτσίγαρα μέσα στο σχολείο. Άνοιξα το παράθυρο και εκσφενδόνισα το τασάκι στο κήπο.

Η μοκέτα κάτω από την καρέκλα μου στην αίθουσα με τους υπολογιστές ήταν μες στα χώματα, σημάδι ότι κάποιος καθόταν στο κομπιούτερ μου παρά την απαγόρευση μου. Βρήκα την κεντρική οθόνη εκτός λειτουργίας, το μάους χωρίς μπαταρίες, είχαν κλείσει το emule άρα άσκοπο να μείνει ανοιχτό το pc όλη νύχτα. Μετά από μισή ώρα αποκατάστασης ζημιών είχα τόσα νεύρα που θεώρησα αδύνατον να μπω και να κάνω το μάθημα μου σωστά. Λέω να εγκαταστήσω ένα σύστημα λέιζερ που να πυροβολεί όποιον πλησιάζει το pc μου Βρήκα αυτά:

Αν έχετε άλλες προτάσεις πείτε μου

No comments:

A wise saying

Home is where your heart is