Pages

Sep 5, 2006

Ανοίξαμε και σας περιμένουμε


Το τι άκουσα 14 μέρες που δεν έγραψα στο μπλογκ... μα για όνομα δεν δικαιούται και αυτό να ξεκουραστεί μερικές μέρες;

Βέβαια λανθασμένα ο αναγνώστης μπορεί να οδηγηθεί στο συμπέρασμα ότι οι διακοπές μου συμπίπτουν με αυτές του μπλογκ. Ω! μα πόσο θα ήθελα κάτι τέτοιο.

Ορισμός διακοπών (κατ’ εμέ): Μέρες μακριά από την δουλειά, κατά προτίμηση σε άλλο ταχυδρομικό κώδικα κατά την διάρκεια των οποίων δεν βλέπεις, ακούς, σκέφτεσαι τίποτα που να έχει να κάνει άμεσα ή έμμεσα με την εργασία σου.

Σύμφωνα με αυτό τον ορισμό οι πραγματικές μέρες διακοπών μου αυτό το καλοκαίρι ήταν: 1 (μία)
Παράδειγμα. Δεύτερη μέρα διακοπών. Αδαής γυνή με ερωτά: Και πότε ξεκινάτε την καινούρια σχολική χρονιά; Αυτομάτως η μέρα αυτή διαγράφεται ως μέρα διακοπών γιατί ξαφνικά σε βάζει σε μια διαδικασία, εγγραφών, επιλογής βιβλίων, καθηγητών, κλπ κλπ

Επίσης τα εκπαιδευτικά συνέδρια σε οποιοδήποτε μέρος του πλανήτη δεν μετράνε ως διακοπές.

Οπότε μην ακούσω τίποτα για το 4ημερο συνέδριο στην Γρανάδα ότι είναι διακοπές όταν είσαι κλεισμένος σε ομιλίες και παρουσιάσεις 12 ώρες την ημέρα.

Πραγματικά νιώθω ότι δεν ξεκουράστηκα, ότι θέλω ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ και πρέπει να ξεκινήσω την νέα σχολική χρονιά και είμαι πραγματικά απογοητευμένος και κουρασμένος και θλιμμένος.

Αν με δείτε στις μαύρες μου αυτές τις μέρες μην με λυπηθείτε γιατί εγώ φταίω για την κατάσταση αυτή. Ευχαριστώ για την κατανόηση

No comments:

A wise saying

Home is where your heart is