Pages

Aug 18, 2006

Χάπι μπέρθντεϊ ντίαρ μπλογκ, χαααααααααπι μπέρθντεϊ του γιουυυυυυυυυυυύ!

Ε, ναι λοιπόν σαν την προηγούμενη Πέμπτη το 2005 μετέφερα το ηλεκτρονικό μου ημερολόγιο από την σελίδα μου στον Pathfinder στο blogspot.

Για τους λάτρεις της στατιστικής 181 καταχωρήσεις σε 365 μέρες μας κάνει μια καταχώρηση κάθε 2,01657459 μέρες. Καλά είναι, αν σκεφτεί κανείς ότι οι αντίστοιχες μέρες που έκανα σεξ φέτος ήταν 1 για κάθε 182,5 μέρες.

Ως αποτέλεσμα: δεν γαμάς που δεν γαμάς δεν γράφεις λίγο παραπάνω στο μπλογκ;
Συγγνώμη που γίνομαι χυδαίος αλλά αν έκανα σεξ όσες καταχωρήσεις έχω στο μπλογκ θα ήμουν ευτυχισμένος.

Α! Ξέρετε τι διαφορά έχουν τα ελαστικά των αυτοκινήτων της Φόρμουλα 1 από 365 χρησιμοποιημένα προφυλακτικά;

Τα λάστιχα της Φόρμουλα 1 είναι Good Year
365 χρησιμοποιημένα προφυλακτικά είναι: ..... A Very Good Year!

Είχα δεν είχα ακόμα και την καταχώρηση για τα γενέθλια του μπλογκ στο σεξ την γύρισα.

Χάπι μπέρθντεϊ αγαπητό μου μπλογκ, εύχομαι να είμαστε καλά να γράφουμε, να διαβάζουμε και να διαβαζόμαστε για πολλά χρόνια ακόμα.

2 comments:

deadendmind said...

Χρόνια πολλά στο blog! Να γράφεις και να σε διαβάζουμε για πολλά χρόνια ακόμα! Φιλιά! :-)

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

Anonymous said...

happy birthday nai de lew alla 1 post thn hmera einai too much to ask? :)

A wise saying

Home is where your heart is