Pages

Sep 5, 2006

Ευτυχία είναι

Να βρίσκεσαι ανάμεσα σε φίλους σου, να βρίζεις τους Ισπανούς, την αστοχία των Ελλήνων, να απολαμβάνεις μια ζεστή αγκαλιά εκεί που δεν την περιμένεις, ένα χαμόγελο από τον κολλητό σου, να παίζεις επιτραπέζια και να συμπεριφέρεσαι σαν να είσαι παιδί και μερικές φορές κολόπαιδο, να σε τρώει που έχασες στο Total, να τραγουδάς καραόκε λες και σε σφάζουν, να πλακώνεις τους φίλους στο ξύλο στο x-box και να είναι ακόμα φίλοι σου μετά, να λυπάσαι που έχει πάει 2 το πρωί και πρέπει να φύγουν.

Ευτυχία είναι να παίρνεις μια Κυριακή και να την γεμίζεις μέχρι να σκάσει.

6 comments:

nkaminakis said...

i missed the whole thing...
damn it.
:( :(

SilentSoul said...

Ηταν υπεροχα..
Μια απο τις καλυτερες Κυριακες μου..
Καραοκε Rulesss
Thats the way ahaaa ahhaaa I like it ahaaa ahhaaaa Thats the way ahaa ahhaaa I like it ahhaaa ahhaaa..
Palermo
Εγω:Ειμαι σιγουρη ..μιλας πολυ αρα εισαι ο killer ποταπο θκουλικατσι χεχεχε(διαολικο γελιο)
Εσυ: Ειναι δικαιολογια αυτη?επειδη μιλαω πολυ?παντα μιλαω πολυ μπλαμπλαμπλα (ZzZzZzZzZ)
Η να 8υμηθω εμας της νοικοκυρες στην κουζινα και εσας στο σαλονι χιχιχ Αντρες!!!

Anonymous said...

τι καλο!θα το εχω υπ οψην μου στα φοιτιτικα μου χρονια ελπιζω μακρια απ το σπιτι μου

YO!Reeka's said...

σε αγκαλιάζει ο κολλητός σου και σου χαμογελάει;!! :)

Anonymous said...

μα μέχρι να σκάσει λέμεεεεεεεεεεε!

Anonymous said...

Ναι αυτές οι στιγμές είναι πραγματικά ευτυχία!!
Έχω ζήσει κι εγώ τέτοιες πολλές και όχι μόνο με φίλους μου αλλά και με γονείς και με φίλους των γονιών, με θείους και με ξαδέρφια!!
Ωχ τους πεθύμησα τώρα...

A wise saying

Home is where your heart is