Pages

Nov 3, 2005

Θα βγούμε απόψε;

Γιατί όχι; απάντησε εκείνη. Θα σε πάρω μετά τις 7 που τελειώνεις μάθημα.
Η ώρα είναι 9 και 15 και ακόμα περιμένω γράφοντας αυτές τις γραμμές. Δεν το περίμενα; Το περίμενα... αύριο θα μου πει ότι το ξέχασε και πήγε για ύπνο νωρίς... πάλι... Αυτό το κορίτσι βρίσκει διαφυγή στον ύπνο... τι θέλει να αποφύγει... την ζωή μάλλον, τι να πω... εγώ φταίω που μπλέκω με λάθος άτομα. Τουλάχιστον είμαι καλός σε κάτι!

Ήρθε ο τεχνικός να δει το κλιματιστικό. €500 για καινούριο μοτέρ! Ελπίζω να είναι μέσα στην εγγύηση, αύριο θα μάθω, σήμερα άλλη μια παγωμένη βραδυά στο σπίτι, λέω να κοιμηθώ στο σχολείο, μοκέτα, σλιπιν μπαγκ και ζέστη...

Σήμερα στο τελευταίο τμήμα δεν μπόρεσα να κάνω μάθημα. Είχαμε να δούμε ελλειπτικά ρήματα. Ήταν σαν να μιλούσα σε άδεια αίθουσα, κανείς δεν μου έδινε σημασία. Παράτησα την Γραμματική και κάναμε έκθεση. Αισθάνομαι μερικές φορές ότι τους χάνω. Δεν φταίνε αυτά, εγώ φταίω...θέλω να είμαι αλλού αυτές τις μέρες... είμαι αλλού αυτές τις μέρες.

No comments:

A wise saying

Home is where your heart is