Pages

Nov 4, 2005

Το άπιαστο τυράκι

Την Παρασκευή στο γυμναστήριο γνώρισα την καινούρια γυμνάστρια μας. Ένα απίστευτο μωρό είκοσι ενός μόλις Μαϊων, κοντούλη με ένα καταπληκτικό χαμόγελο και πανέμορφα μεγάλα καφέ μάτια... ένταξη έχει ένα απίθανο σώμα.... γυμνάστρια είναι.... τσκ τσκ τσκ πως κάνετε έτσι...

Από τα γνωστά: που είσαι και με τι ασχολείσε περάσαμε σε μουσική, σινεμά, οικογένεια, φοβίες, τραυματισμούς. Έδειξε πολύ ενδιαφέρον, μου είπε να περάσω και από το κλαμπ που δουλεύει Σάββατο βράδυ, πράγμα που δεν μπορώ να κάνω μιας που την Κυριακή πρέπει να ξυπνήσω χαράματα για την εκδρομή του ορειβατικού, αλλά θα την δω ξανά Δευτέρα στο γυμναστήριο.

Δεν ξέρω αν είναι μόνη, δεν ξέρω αν ψάχνεται, δεν ξέρω αν το ενδιαφέρον της είναι τυπικά φιλικό, πολύ φιλικό ή κάτι παραπάνω. Δεν είμαι καθόλου καλός σε αυτά, γι αυτό άλλωστε έχω μείνει μόνος μου μέχρι τώρα. Δεν ξέρω να καρφώνω ή τι να κάνω αν με καρφώνουν (πράγμα που το θεωρώ απίθανο λόγω χαμηλής αυτοεκτίμησης). Μια φίλη είπε ότι χρειάζομαι θράσος, που έχω σε μηδενικό βαθμό. Είμαι πολύ υποχωρητικός και αμυντικός σε όλα. Είμαι αυτός που θα κάνει πάντα στην άκρη για να περάσει ο άλλος και αν με εκνευρίζει κάποιος άγνωστος δεν το δείχνω σχεδόν ποτέ.

Οπότε δεν ξέρω πως να φερθώ, και σε αυτή τη περίπτωση. Να συνεχίσω να τρέχω στο διάδρομο σαν το ποντίκι προσπαθώντας να φτάσω το πάντα λίγο πιο μπροστά από μένα άπιαστο τυράκι ή ____________ συμπληρώστε το κενό και στείλτε μου ένα μέιλ

No comments:

A wise saying

Home is where your heart is