Pages

Nov 10, 2005

Κύριε, κύριε, η Θρησκευτικού μας είπε ότι ήσασταν μαζί τη Κυριακή με τον ορειβατικό

Πρέπει να το άκουσα από τουλάχιστον 50 μαθητές μου αυτή την εβδομάδα… μα καλά σε όλους το είπε; Καλή κοπέλα η Τζέιν, την γνώρισα όντως την Κυριακή στον Ορειβατικό, ευχάριστος τύπος, ξανθό(;) ίσιο μαλλί, μιλάει με πάθος για τα παιδιά, δίδασκε Αγγλικά πριν πάει στην Θεολογική Σχολή της Θεσσαλονίκης. Μιλήσαμε πολύ για τους μαθητές μας και για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν στο σπίτι και πως βλέπουν πολλές φορές το σχολείο και το φροντιστήριο σαν διέξοδο από τα προβλήματα του σπιτιού κλπ κλπ, προς το παρόν ανταλλάζουμε χαιρετίσματα μέσω των μαθητών μας.

Η διαδρομή Ομαλός – Κουστογέρακο είναι πανέμορφη μέσα από δάσος, περπατήσαμε στην κοίτη ενός ποταμού, είδαμε την Σούγια από ψηλά, φάγαμε καταπληκτική στάκα στον Σέμπρωνα όταν σταματήσαμε το απόγευμα μετά από πέντε ώρες πορεία, στην οποία έφαγα και δύο θεαματικές τούμπες για να δεχτώ το ενθουσιώδες χειροκρότημα των ορειβατών που με ακολουθούσαν. Η Τζέιν με την οποία πάω συνήθως σε αυτές τις εκδρομές να έχει επιλέξει την κεφαλή της πορείας ενώ εγώ να έχω μείνει πίσω για να κάνω παρέα στον τελευταίο, «την σκούπα» όπως λέγεται του οποίου η δουλειά είναι να βεβαιωθεί ότι δεν έχει ξεχαστεί κανένας πίσω, η δεν έχει μείνει κανείς από ατύχημα.

Το βράδυ ανακάλυψα ότι χάλασε η ψηφιακή μου μηχανή και ότι από τις σαράντα και φωτογραφίες που είχα τραβήξει είχαν βγει μόνο έξι… δεν μου έφτανα όλα τα άλλα είμαι και προς αναζήτηση νέας μηχανής… αμάν πια!

No comments:

A wise saying

Home is where your heart is