Pages

Nov 5, 2005

Είμαι αδιάβαστος

Διάβασες κανένα από τα βιβλία που σου έδωσα; Με ρώτησε η Τζέιν σήμερα στον Άσωτο με τον μεσημεριανό καφέ…

Πάγωσα γιατί συνειδητοποίησα ότι δεν διαβάζω τίποτα αυτό τον καιρό… εδώ και πολύ καιρό… Έχω ένα κάρο αδιάβαστα βιβλία στην βιβλιοθήκη μου αλλά δεν μου κάνει κλικ να διαβάσω τίποτα. Έχω πάνω από 100 ταινίες στην βιντεοθήκη μου και δεν έχω όρεξη να δω καμία. Έχω δεκάδες συνταγές που θέλω να δοκιμάσω αλλά δεν μπαίνω καν στην κουζίνα για να πιω νερό.

Περιορίζομαι σε ημερολόγια όπως αυτό, στα νέα από το http://www.pathfinder.gr/ και στο ξεφύλλισμα καμίας εφημερίδας. Πήρα το τελευταίο Αστερίξ (κυριολεκτικά, δεν είχε άλλο αντίτυπο στο Newstand) και δεν το έχω διαβάσει ακόμα. Δεν έχω ξεκινήσει καν την προετοιμασία για το Μάστερ και θα μείνω πολύ πίσω…Έχω ένα πολύ μεγάλο πάκο περιοδικών και εφημερίδων που αγοράζω χωρίς λόγο και χωρίς να ξέρω γιατί.

Και που διαβάζω αυτά που γράφω εδώ, πολύ είναι μερικές φορές.

No comments:

A wise saying

Home is where your heart is