Pages

Oct 29, 2005

9 μήνες

Τόσο την κυνηγούσα. 9 Μήνες να μην μπορώ να την πείσω να τα φτιάξει μαζί μου. Τέλος στα γενέθλια της πέρυσι το Νοέμβριο μου είπε το τελικό όχι και αυτό ήταν. Μετά από 9 μήνες νόμιζα ότι είχα τρέξει τρεις μαραθωνίους μαζί. Δεν είχα την ψυχική δύναμη να πάρω τα πόδια μου. Από εκείνο το Νοέμβριο χαθήκαμε. Παρόλο που μιλούσαμε που και που στο τηλέφωνο και πέρα από μερικά μηνύματα την είχα δει μια δυο φορές και αυτές φευγαλέα. 9 μήνες να την κάνω να πιστέψει αυτό που και η ίδια ήθελε, να είμαστε μαζί αλλά φοβόταν γιατί δεν μου άξιζε να ήμουν με μια χωρισμένη με ένα παιδί. 9 δύσκολοι μήνες ψυχοφθόροι. Και στο τέλος μια απλή και ξερή ανακοίνωση μέσω τηλεφώνου όταν την πήρα να της ευχηθώ χρόνια πολλά. Ήμουν ερωτευμένος μαζί της και παρόλο που δεν είχαμε σχεδόν τίποτα κοινό, είχαμε μια απίστευτη χημεία, μιλούσαμε ώρες ολόκληρες, ήξερα τι ήθελε πριν το πει, ήξερα πως ήταν από το πρώτο «γεια» που μου έλεγε στο τηλέφωνο. Έχτισα ένα μεγάλο τοίχος γύρω μου και κλείστηκα μέσα του, έβαλα πολεμίστρες, κανόνια, σκοπιές και δεν άφηνα κανέναν να πλησιάσει το τοίχος. Εκείνο το βράδυ της Παρασκευής στο Θέμα συναντηθήκαμε τυχαία, και ένα χαμόγελο της διάλυσε το τοίχος που έχτιζα εδώ και μήνες… θρύψαλα… φτου και απ’ την αρχή! Μετά που έφυγε ο Ταρζάν με την Τζέιν μου είπαν κακός παράτησα το κυνήγι και 9 μήνες δεν είναι πολλοί. Δεν ξέρουν τι λένε αλλά φταίω εγώ που δεν τους είπα ολόκληρη την ιστορία… και είναι πολύ μεγάλη… τέλος πάντων όποτε βλέπω τον Ταρζάν μου φωνάζει «δέκα, δέκα» αλλά δεν έχω την δύναμη να την κυνηγήσω ούτε για ένα δευτερόλεπτο, πόσο μάλλον για ένα ολόκληρο μήνα. «Όπως έλεγε και ο σοφός πατέρας μου πριν φύγει από αυτό τον κόσμο: Μην τρέχεις ποτέ πίσω από γυναίκες και λεωφορεία… σε αφήνουν πάντα πίσω» - (από την ταινία Χάρλει Ντέβινσον και Μάρλμπορο Μαν)

No comments:

A wise saying

Home is where your heart is