Pages

Sep 19, 2008

Ως εδώ και μην παρέκει!

Πφφ.... τελικά δεν βλέπω να προλαβαίνω το καταραμένο πλέον μπλογκ. Κάποιος μου έκανε βου-ντου και δεν μπορώ να βρω χρόνο και διάθεση να γράφω.

Προς το παρόν τρέχω με:

Την σελίδα του σχολείου μου www.xsot.gr

Τους ποδηλάτες: www.podilatontas.gr

Τους αστρονόμους: www.sfak.gr

Το Παλσο: www.palso-chania.gr

Την γυναίκα μου: eygenia.blogspot.com

και κάποια πράγματα που δεν έχουν ιστοσελίδες ακόμα όπως ο γάμος μου στα τέλη του Δεκέμβρη, το Bikefest 3 (3o φεστιβάλ ποδηλατικών ταινιών μικρού μήκους), μεταφράσεις για την Greenpeace (όπου βλέπεις greenpeace greek subs στο youtube)

οπότε και το μπλογκ πέφτει του ματσ προς το παρόν. Αυτάααα.... προς το παρόν

1 comment:

zero2one said...

> Προς το παρόν τρέχω με την σελίδα του σχολείου μου, τους ποδηλάτες,
> τους αστρονόμους, το Παλσο, την γυναίκα μου, το γάμο μου, το
> Bikefest 3, μεταφράσεις για την Greenpeace...

Δε μου φαίνονται καθόλου λίγα... (-:

A wise saying

Home is where your heart is