Pages

May 21, 2008

Δεν μας τα λες όλα...

όχι βέβαια, είμαι επώνυμος, αν τα έγραφα όλα θα έπρεπε να το κλείσω το μαγαζί και να εξαφανιστώ. Άσε που με διαβάζουν μαθητές μου. Και σχολιάζουν και αυτά που γράφω... δεν λέει; Λέει;

Ετοιμάζω ένα κείμενο με τίτλο 100 πράγματα που δεν γνωρίζετε για μένα... το σκέφτομαι πολύ σοβαρά να το ονομάσω 50 πράγματα γιατί τα άλλα 50 με δυσκολεύουν να τα δημοσιεύσω.

Μερικά είναι πολύ ανώδυνα κάποια άλλα ίσως πολύ πιο σοβαρά. Διάβαζα την τελευταία συνέντευξη της ψιλικατζούς στο Κ νομίζω, ή στο Ε, δεν θυμάμαι σε πιο γράμμα της αλφαβήτου που έκαναν περιοδικό και νομίζω ότι καλά έκανε και σταμάτησε να γράφει.. επώνυμα. Δεν πιστεύω να σταμάτησε εντελώς ή το σκέφτεται να ξεκινήσει πάλι. Το θέμα είναι ότι αν κάποιος που την διάβαζε φανατικά συναντήσει ένα κείμενο της στην μπλογκόσφαιρα πολύ πιθανόν να την αναγνωρίσει από το γράψιμο της, και όπως και να το κάνουμε το γράψιμο σου είναι η ταυτότητα σου, δεν μπορείς να ξεφύγεις εύκολα ακόμα και αν γράφεις ως Ουγκα-ούγκα.

Πάτησα το όνομα μου στο Google

Στις δύο πρώτες θέσεις βλέπει κανείς ότι είμαι μέλος της JotD και στην τρίτη θέση βλέπει το κινητό μου τηλέφωνο και ότι είμαι πρόεδρος του Συλλόγου Φίλων Αστρονομίας Κρήτης.

Λίγο πιο κάτω φωτογραφίες σε έναν διαγωνισμό που έγινε με θέμα Greece Today, ότι είμαι μέλος των Ποδηλατρών, ότι συμμετείχα σε ποδηλατοπορείες στα Χανιά και όσο προχωράς ανακαλύπτεις ότι έχεις ξεπεράσει κατα πολύ τα 15 λεπτά δημοσιότητας σου.

Ας μην πω για το facebook, το myspace, το musicwave το twitter...

No comments:

A wise saying

Home is where your heart is