Pages

Jan 23, 2008

Το τρέξιμο του συνεδρίου και κάνοντας έρωτα με δύο γυναίκες

Αχααααα το' ξερα ότι το τελευταίο θα σας τραβούσε την προσοχή! Όχι, όχι δεν σας κουβάλησα άδικα μέχρι εδώ... είχε σεξ χτες το βράδυ.

Έτρεχα με θέματα του συνεδρίου του Μπουκρόσινκ όλη μέρα. Στο γυρισμό με το πούλμαν της εκδρομής είχαμε κολλήσει σε ένα σημείο και δεν μπορούσα να μανουβράρω το καταραμένο όχημα. Ο οδηγός του καθόταν δίπλα μου με τροφική δηλητηρίαση. Φτάσαμε στα Χανιά και γω δεν ξέρω πως. Τα χέρια μου πονούσαν από την υπερπροσπάθεια μην ρίξω το πούλμαν στο γκρεμό ή στην θάλασσα, μιας που η διαδρομή τα είχε και τα δύο. Κατέβηκα από το πούλμαν κι εκείνη την στιγμή η Karry έρχετε φωνάζοντας ότι άργησα και να πάω γρήγορα αεροδρόμιο να παραλάβω κάτι συνέδρους που είχαν φτάσει και περίμεναν.

Εκείνη την στιγμή με αρπάζει η καλή μου και με πετάει στο κρεβάτι και κάναμε παθιασμένο έρωτα. Ήταν άλλη μια κοπέλα στο κρεβάτι, γυμνή, με λευκό δέρμα και ίσια καφέ μαλλιά και μας κοιτούσε. Η καλή μου σηκώθηκε, με πήρε από το χέρι και με πήγε στην άλλη. Ξέρεις ποιος είναι αυτός, της είπε. Εκείνη κούνησε το κεφάλι της καταφατικά. Με τράβηξε κοντά της... {{{{{{κουρτίνα}}}}} για να μάθετε τα υπόλοιπα πρέπει να πληρώσετε συνδρομητική τηλεόραση.

Ξύπνησα. Άνοιξα τα μάτια μου. Εκείνη κοιμόταν ακόμα δίπλα μου. Όνειρο ήταν... ή εφιάλτης;

Τώρα τελευταία ονειρεύομαι ότι τρέχω να τελειώσω κάτι και δεν προλαβαίνω ποτέ. Αλλά αυτό το τελευταίο... Η καλή μου με ρώτησε πως κοιμήθηκα... και της είπα... "τι λε ρε! με απάτησες με άλλη;" να... ναι εγώ ξέρεις, δεν φταίω εγώ, εσύ την έφερες στο κρεβάτι μας. Δεν της έπεισε το επιχείρημα γιατί με άρχισε σε κάτι ανάποδες...

No comments:

A wise saying

Home is where your heart is