Pages

Oct 1, 2007

Το ανιψάκι μου ο Jerry


εμμμ Γεράσιμο τον βάφτισαν αλλά όσο και να εκτιμώ τον Άγιο, μεγάλη η χάρη του, είναι κρίμα να λες ένα μικρό παιδί Γεράσιμο... γέρο και άσημο... το Τζέρι του πάει περισσότερο κι έτσι τον αποκαλώ.

Ο Τζέρι είναι το αγαπημένο μου ανιψάκι... δεν έχω και άλλος έτσι κι αλλιώς, μόνο όταν παντρευτώ την καλή μου θα έχω και δεύτερο ανιψάκι από τον αδερφό της... ή δεν είναι ανιψάκι για μένα... δεν τα ξέρω αυτά με τα σόγια. Ποτέ δεν κατάλαβα πως ο τρίτος ξάδερφος του πατέρα σου με την ανιψιά της θείας της μάνας μου έχουν σχέση.... τέλος πάντων.

Ο Τζέρι κατέφθασε στα μέσα Αυγούστου στην Κρήτη αλλά τον είδα πολύ λίγο επειδή φεύγαμε για Σαντορίνη με την καλή μου για διακοπές. Μπήκε στο σπίτι, terra incognita, και άρχισε να ψαχουλεύει τα πάντα. Κατάλαβα το μέγεθος της εξερεύνησης του όταν γύρισα από διακοπές. Όλα ήταν ελαφρώς εκτός θέσης, αποτέλεσμα προσπάθειας των γωνιών του να επαναφέρουν το σπίτι όπως ήταν. Το στερεοφωνικό είχε όλα τα κουμπιά πατημένα κι ευτυχώς πρόσεξα ότι ο ήχος ήταν στο τέρμα εκεί που έχει την ένδειξη "Are you Crazy?" πριν πατήσω το play και κατεδαφίσω το νεοκλασικό στο οποίο ζω τον τελευταίο χρόνο.

Δεν με βλέπει συχνά και δεν νομίζω να έχει συνειδητοποιήσει ακόμα ποιος είμαι, ίσως να είμαι γι αυτόν άλλος ένας από αυτούς που του φέρνουν δώρα αλλά και τίποτα να μην του φέρω δεν παρεξηγεί... ακόμα

No comments:

A wise saying

Home is where your heart is