Pages

Sep 25, 2007

Ε και τώρα τι

θες να πω.... σας έχω χάσει και με έχετε χάσει κι εσείς. Κάθε αρχή σχολικής χρονιάς είναι η δυσκολότερη περίοδος του χρόνου. Κοιτάζω τον μεσημεριανό καφέ μου. Είναι 7 και έχω πιει δύο γουλιές όλες κι όλες. Αλλαγές προγραμμάτων, μαθήματα, γονείς, τηλέφωνα και σαν να μην μου έφταναν όλα αυτά πίεση από το παλσο, αποφάσεις των αποφάσεων... ασταμάτητες εργασίες.

Έχω χάσει τους φίλους μου, τους αναγνώστες μου αλλά και τους ανθρώπους που διαβάζω στην μπλογκόσφαιρα. Μπήκα στο μπλογκ της καλής μου μετά από μέρες...

Ελπίζω τώρα που σταθεροποιείται το πρόγραμμα να έχω την ηρεμία να επιστρέψω στην μπλογκογραφή. Χαμογελάμε πλιζ

Το παρακάτω βιντεάκι μου το έστειλε ο φίλος grue και κυριολεκτικά ανατρίχιασα όταν άκουσα την μουσική γιατί με πήγε πίσω 28 χρόνια!

No comments:

A wise saying

Home is where your heart is