Pages

Sep 26, 2007

Προσπέρασα το ρολόι που με κοιτούσε με το 3:10

και η : (άνω κάτω τελεία) να αναβοσβήνει ασταμάτητα, αδυσώπητα. Πέταξα μια σακούλα πράγματα στον σκουπιδοτενεκέ και συνέχισα το έργο καθαρισμού της ντουλάπας... στις 3 το πρωί δεν υπήρχε ίχνος κούρασης ή ύπνου στα μάτια μου παρόλο που η μέρα ήταν σκληρή.

Το σπίτι έχει πάρα πολλές ντουλάπες. Έχω μια για τα αστρονομικά, τηλεσκόπια, τρίποδες, φωτογραφικές. Η από πάνω έχει άλμπουμ φωτογραφιών, κασέτες αρχείου (μουσική που γράφω, ηχογραφήσεις και εκπομπές στο ραδιόφωνο) και τέρμα πάνω κουβαδάκια (του ανιψιού μου και κούτες). Η διπλανή έχει τα υπόλοιπα χόμπι μου. Καλοκαιρινά είδη, ομπρέλες, αετούς, βαράκια γυμναστικής, ποδηλατικά εργαλεία, ορειβατικά, σκηνές. Εκεί έμεινα χτες. Αν κατεβάσω όλα τα ορειβατικά δεν θα έχω χώρο να περπατήσω. Κάποιο άλλο βράδυ αϋπνίας θα το φτιάξω σήγουρα.

Το πρωί στο τάι τσι χασμουριόμουνα συνέχεια... τώρα που το σκέφτομαι ακόμα χασμουριέμαι. 4 ώρες ύπνος που ανάθεμα και ήταν συνεχόμενος δεν μου έφτασε σήμερα. Ο δάσκαλος στο τάι τσι μου είπε ότι είναι καλό να πετάω πράγματα, ανανεώνομαι. Κάναμε μια κίνηση μόνο σήμερα, την πρώτη της φόρμας, πάρα πολλές φορές και 6 ασκήσεις τσι κονκ ή ασκήσεις υγείας όπως ονομάζονται.

Καφέ και τοστ με τον Αντώνη στο Άραμις μετά και τηλέφωνα σε εκδότες για τις κολοχρεώσεις στα βιβλία τους. Έχουν π.χ. το βιβλίο του μαθητή 30 ευρώ (έγχρωμο σε ιλουστρασιόν χαρτί) και το κομπάνιον, ένα βιβλίο με λέξεις, ασπρόμαυρο σε χαρτί βαρύ ανακυκλωμένο 25ευρώ... δεν πάνε καλά .. και μετά αναρωτιούνται γιατί δουλεύουν τα φωτοτυπάδικα με 10 ευρώ το βιβλίο.

Αμ το άλλο που πολλά σχολεία αγοράζουν τα βιβλία απ ευθείας από τον εκδότη με 50% έκπτωση και τα κάνουν δώρο στους μαθητές τους και διαφημίζουν δωρεάν βιβλία και παίρνουν μαθητές με αθέμιτα μέσα. Παράδειγμα. Ο εκδότης πουλάει το πακέτο (βιβλίο μαθητή-ασκήσεων και κομπάνιον) στην τιμή των 25 ευρώ στο σχολείο αντί την τιμή των 70 ευρώ που θα το έβρισκε ο γονέας στο βιβλιοπωλείο. Που είναι η διαφορά από τα 25 μέχρι τα 70; Ποσοστό κέρδους που πουλάει ο εκδότης στον μεγαλοδιανομέα. Ποσοστό κέρδους του μεγαλοδιανομέα. Ποσοστό κέρδους του βιβλιοπώλη. οκ; Σούπερ.

25 ευρώ το πακέτο των βιβλίων λοιπόν. Τσιμπάει 20 ευρώ εγγραφή από τον γονέα και του δίνει δώρο τα βιβλία με κόστος δικό του μόνο 5 ευρώ (σιγά την ζημιά αν αποκτήσεις έστω και 5 μαθητές παραπάνω από τα διπλανά φροντιστήρια)

Και όπως καταλαβαίνεται χαμός. Στα τηλέφωνα όλη μέρα με συναδέλφους που κάνουν παράπονα, με τους εκδότες, τους συλλόγους βιβλιοπωλών.... άντε να κλείσεις μάτι το βράδυ από την υπερένταση, λες και δεν μου φτάνουν όλα τα δικά μου προβλήματα με την δουλειά.

Του κόλορ τα εννιάμερα που είπε και ο γνωστός παρουσιαστής στην νέα εκπομπή του Άλφα οψές το βράδυ.

Στον χορό χτες τα έκανα σκατά στο τσάτσα γιατί ξέχναγα ένα βήμα και αποσυντονιζόμουν και μετά δεν ήξερα τι ήθελα να κάνω, και άρχισα να ιδρώνω και είχα άγχος γιατί χόρευα με μια άγνωστη γιατί η καλή μου είχε στενές επαφές τρίτου τύπου με την σκάλα του σπιτιού της και πάλι μου έμεινε ανάπηρη. Κάθε φορά που γλιστρά μόνο η καρδούλα μου ξέρει τι τραβάω... α ρε μπέιμπι, πρόσεχε και μην έχεις το μυαλό σου στο ανιψάκι σου συνέχεια :-)

No comments:

A wise saying

Home is where your heart is