Pages

Jul 10, 2007

Τρίτη και 17

Η θλάση συνεχίζει να μου θυμίζει ότι δεν μπορώ να κάνω διπλή εναέρια κλοτσιά με περιστροφή. Όχι ότι μπορούσα πριν αλλά μου θυμίζει ότι δεν μπορώ....

Πεινάω.

Την Παρασκευή έχω το τρίτο μου ραντεβού με τον νέο μου διαιτολόγο. Στην πρώτη επίσκεψη μου έβαλε ένα μηχανάκι που μετρούσε από το πόσα βήματα έχω κάνει μέχρι πόσες ώρες έχω κοιμηθεί. Περίμενε ότι θα είχα μια δραστηριότητα γύρω στο 10% αλλά είχα 30%. Την προηγούμενη εβδομάδα μου έβγαλε το πρόγραμμα διατροφής στο οποίο δεν έχω προσαρμοστεί ακόμα, κοινώς τρεις μέρες δε ακολούθησα καθόλου το πρόγραμμα και χτες ας πούμε ότι το κάλυψα... χμμμμ

Πεινάω.


Έβαλα το adaware μετά από πρόταση της καλής μου και ηρέμησα... τα "σκώτια" του βρήκε το άτιμο... 280 αντικείμενα και Malware στον explorer...χμμμμ πως μπαίνουν αυτά τα διαόλια στο Pc δεν κατέω.

Πεινάω
... έφαγα το μήλο που είχα για δεκατιανό και το μούσλι μπαρ που είχα για απογευματινό

Χτες το βράδυ είδα φίλους μου που έχουνε ψιλοχαθεί. Κάναμε πολύ παρέα παλιότερα αλλά τώρα ο καθένας στον κόσμο του. Μου λείπει η παρέα, μαζευόμασταν για καφεδάκι η μεζέδες στον Άσωτο, για επιτραπέζια, για καμιά εκδρομή... Μια οι ποδηλάτες, μια οι αστρονόμοι, μια το πρόγραμμα της Κυριακής άντε μπας και τους μαζέψω να πάμε σινεμαδάκι το βράδυ...

No comments:

A wise saying

Home is where your heart is