Pages

May 23, 2007

Η καινούρια καρέκλα και άλλες μικρές ιστορίες καθημερινής χρήσης

Από τότε που έσπασε το πόδι της καρέκλας γραφείο υμου ουσιαστικά ισσοροπώ και προσπαθώ να μην φάω καμιά τούμπα. Οι Άλλες καρέκλες είναι τόσο κοντές που αν κάτσω η άκρη του γραφείου φτάνει στον λαιμό μου.

Σήμερα πέρασα από το Δρομέας και παράγγειλα μια καρέκλα σχεδιαστηρίου ανεβαίνει μέχρι 1.30 ύψος(!) αλλά μου είπαν 15 μέρες για να έρθει.... άλλες 15 μέρες ισσοροπίας; νό γουέι. Η πωλήτρια, αφού σαγινεύτηκε από το χαμόγελο μου είπε ότι θα προσπαθήσει να μου δώσει αυτήν της έκθεσης... θα μιλήσει στο αφεντικό μπλα μπλα μπλα
... α να δούμε! πάντως είναι αστείο μερικές φορές σηκόνομαι και η καρέκλα μου πέφτει κάτω... μπρρρρ!

Σήμερα είναι η πρώτη μέρα που έκανα ποδήλατο μετά το ολοκληρωτικό σέρβις που είχε και αλλαγή ελαστικών. Έχω το ποδήλατο 2 εβδομάδες αλλά ή θα έχω πάθει μικροτραυματισμούς ή θα βρέχει. Όπως και να έχει σήμερα νόμιζα ότι έκατσα πάνω σε καινούριο ποδήλατο. Πέταγε! Αθόρυβο, γλυκή αίσθηση στα πετάλια... σαν τον άσπρο σύφουνα του Άζαξ πήγαινα!

Το βράδυ μπάλα στο σπίτι, όλ μπόιζ νάιτ, πίτσες μπύρες και 140 ίντσες στον τοίχο. Α-πόλαυση, ιδιαίτερα το δεύτερο γκολ του Ιντζάκι! Μάζεψα ότι μπορούσα αλλά γίνεται και πάλι ο χαμός, καλώδια παντού, θέλει σκούπα, σφουγκάρισμα άμεσα... υπολόγιζα να φύγω νωρίς από την δουλειά να πάω να μαζέψω αλλά προέχει το παλσο για να ετοιμάσουμε τις εξετάσεις... ααααα!

Στην Λαϊκή (Τράπεζα) ή καινούρια μαθητευόμενη είναι ποοοολύ αργήηη σλόου μόσιον κατάσταση κι εγώ να είμαι σε αναμένα κάρβουνα με τις εξετάσεις, οφ ουφ (τελείωνε κοπέλα μου μην μας προλάβει και ο Άγιος Βασίλης)

Πήρα ένα καινούριο παντελόνι χτες αλλά το παρέλαβα σήμερα. Columbia της σειράς Titanium, πολύ ελαφρύ δροσερό με τα νέα υλικά της Columbia που στεγνώνουν αμέσως άμα βραχούν. Άντε μπας και αντικαταστήσω τα σπορ παντελόνια που έχω δύο χρόνια τώρα...

Το θέμα είναι ότι αν δεν αδυνατίσω τίποτα δεν κάθεται όμορφα πάνω μου !@#

No comments:

A wise saying

Home is where your heart is