Pages

Jan 23, 2007

Ήρθε το τέλος μου;

Το πρωί με πήρε η καλή μου τηλέφωνο.
- Άκουγες την εκπομπή μου χτες το βράδυ
- Ε.. όχι πως το συμπέρανες;
- Έγραψες στο μπλογκ σου για τα σαρδάμ μου
- Ε... πάντα κάνεις σαρδάμ, αναφερόμουν σε παλιότερα
- Ναι, καλά εγώ δεν ήρθα σπίτι σου για να ξεκουραστείς και εσύ ξενύχτησες σε Ίντερνετ καφέ;
- Ε... ναι
-Δεν θα σε πιάσω το απόγευμα στο τάι τσι; θα σε σφάξω
- Ε.. μιας που το ανέφερες δεν έχω χάσει και καμιά εκπομπή σου, όλες τις έχω ακούσει ακόμα κει εκείνη την μέρα που είπες ότι δεν θα κάνεις εκπομπή, πήγα μήπως και άλλαζες γνώμη. Ήθελα τόσο πολύ να σε δώ κα να σε ακούσω χτες που δεν είχα άλλη επιλογή από την εκπομπή σου.
- Αααααα!
- Κι επίσης εγώ είμαι ο Έλβις που μιλάμε στο chat...
- Ώστε μου κρατάς μυστικά ε;
- Εμμμ τι μυστικά αφού όλα στα είπα...
- Όταν σε πιάσω το απόγευμα θα σου πω εγώ...


***
Δεν γλυτώνω πιθανολογώ ότι θα μου σπάσει τα δάχτυλα να μην μπορώ να ξαναπληκτρολογήσω το www.phoenix-radio.gr οπότε μάλλον δεν με βλέπω να γράφω ξανά στο μπλογκ. Ευχηθείτε μου καλή τύχη αδέρφια,,,, 3 ώρες μου έμειναν.

1 comment:

Anonymous said...

Έχετε γεια βρυσούλες...Εμ τα θες και τα παθαινεις Χρίστο μου;) Αλλά αυτά είναι ωραία "παθήματα". Οπότε συνέχισε έτσι.

A wise saying

Home is where your heart is