Pages

Dec 6, 2006

εσύ

Θέλω να σε κάνω ευτυχισμένη, και τα μόνα δάκρυα που θα βγαίνουν από τα μάτια σου να είναι χαράς και όχι λύπης. Δεν θέλω ποτέ να σε πληγώσω και είμαι διατεθειμένος να κάνω ότι περνάει από το χέρι μου γι αυτό. Το ξέρω, δεν θες να με αλλάξεις. Θες να είμαι ο εαυτός μου. Ξέρω πως με αγαπάς όσο κι εγώ, αν και το προφέρεις σπάνια, λες και η λέξη αγάπη είναι τόσο εύθραυστη που αν την πεις μπορεί να σπάσει, γι αυτό την ψιθυρίζεις, μην την πάρει ο αέρας και χαθεί μακριά.

Σε κοιτάζω αχόρταγα, λες και είσαι μια οφθαλμαπάτη που θα χαθεί για πάντα και θα μείνω διψασμένος στην μέση της ερήμου του μυαλού μου. Ψάχνω την ματιά σου σαν να ψάχνω για σωσίβιο, ναυαγός στην μέση του ωκεανού της ψυχής μου. Κρέμομαι από το γέλιο σου, πηγή της ζωής μου, όπως ένας κοσμοναύτης από το οξυγόνο του μέσα στην απεραντοσύνη του σύμπαντος.

Διψώ για την κάθε στιγμή που με κοιτάς με τα μάτια σου που λάμπουν όταν είσαι ευτυχισμένη, πηγή της δικής μου χαράς...

μέχρι την επόμενη φορά που θα σε δω...

No comments:

A wise saying

Home is where your heart is