Pages

Jun 20, 2006

Show me the money

Έχω μπλέξει! Όλη μέρα προσπαθώ να στήσω τον προϋπολογισμό του σχολείου. Βάζω τα δεδομένα στο πρόγραμμα που έχω δημιουργήσει και κάνω εξομοιώσεις. Μέχρι στιγμής και τα 6 σενάρια είναι απογοητευτικά. Το τελευταίο μου πετάει μια κάρτα που λέει: ΑΠΟΦΑΣΗ: Πήγαινε κατευθείαν στην φυλακή. Μην περάσεις από την Εκκίνηση και μην εισπράξεις τα €20.000.

Κοιτάζω τα νούμερα... με κοιτάζουν και αυτά... πληκτρολογώ στο πεδίο - Λοιπά έσοδα: Αν πουλήσω το κορμί μου;

- Παρακαλώ περιμένετε, ανάλυση νέων δεδομένων...

Ένα μπιπ με επαναφέρει από την παραλία. Το μαρτίνι που έπινα χάθηκε από το χέρι μου

- Απάντηση: Και την ψυχή σου να πουλήσεις δεν βλέπω πως θα αλλάξει η κατάσταση των οικονομικών σου

ο δρομέας (κέρσορας) αναβοσβήνει κυνικά: Ο κυνισμός είναι η αδρεναλίνη των ηλικιωμένων έλεγε χτες ο ήρωας στην ταινία Η Εύκολη Λία.
Τραβάω μια σφαλιάρα στην οθόνη: Μπα, από πότε γίναμε και κολλητοί και μου μιλάς στον ενικό βλαμενοκομπιούτερ;

Πετάω τις τελευταίες αναλύσεις στον ξεχειλισμένο κάδο της ανακύκλωσης.

-Τι περιμένεις να φτάσει στα δύο μέτρα ύψος για να τον αδειάσεις;

Βγάζω γλώσσα στην δασκάλα μου και ξανα κάθομαι στο computer. Χμμμ λοιπόν, να βγάλω το κορμί μου σε δημοπρασία στο ebay, τσου, να πουλήσω τα cd μου μπαα εδώ δεν αγοράζει κανείς καινούρια αφού τα βρίσκει τσαμπέ στο ίντερνετ θα αγοράσει μεταχειρισμένα; Να πουλήσω κανά όργανο;... Μουσικό ρε εξυπνάκια που μου χαμογελάς, το αρμόνιο μου δεν πιάνει μια πλέον, έχουν ξεφύγει οι Ιάπωνες με τα τσιπάκια τους... χμμμ

Καμιά ιδέα κανείς;

3 comments:

Giramondo said...

Αν σου πω...ότι δεν είσαι ο μόνος...γίνεται κάτι;;;

Τουλάχιστον...εσείς έχετε φοβερές παραλίες!!!(Άμα δεν βρεις τα λεφτά...πας να πνιγείς!!χιχιχι...εμείς που να πνιγούμε;;;εε;;;)

Πολλά φιλιά

Anonymous said...

elpizw na mhn ftaine ta oikonomika sou pou den kaneis update to blog sou.. na sou steilw mia karta smile&web ama einai :)

Anonymous said...

ασ΄τα ρε Χρήστο...μια απ΄τα ίδια κι εδώ...μήπως να αρχίσουν τα σχολεία πάλι τον Σεπτέμβρη μπας και κάτι γίνει?? (ξέρω ξέρω, wishful thinking...)

A wise saying

Home is where your heart is