Pages

May 11, 2006

Η πρώτη μου βεβαιωμένη παράβαση


Παραλίγο να πιάσω το στόχο που είχα θέσει να μην φάω κλήση για ένα χρόνο αλλά δεν τα κατάφερα. Έβγαλα το δίπλωμα 23/5, έφαγα την κλήση 5/5... και ήμουν τόσο μα τόσο κοντά!

Χάος τα Χανιά στο παρκάρισμα. Τρίτη πόλη στη αγορά αυτοκινήτου στην Ελλάδα, ασφυκτικά γεμάτη από λαμαρίνες, ηχορύπανση και καυσαέρια. Μα για όνομα! Έφυγα από την Σκατούπολη (γνωστή ως και Ψευδοκράτος των Αθηνών) για να γλυτώσω από το χάος και ήρθα σε μία πόλη ή οποία κατάφερε μέσα σε δέκα χρόνια να γίνει κατ’ εικόνα της;

Βρήκα τρύπα, μπήκα. Δεν βρήκα την πινακίδα που έλεγε Απαγορεύεται το Παρκάρισμα στην πλευρά της τους περιττούς μήνες, την βρήκε όμως ο τροχονόμος

- τι εννοείτε τους περιττούς κύριε τροχονόμε; Για μένα κανένας μήνας δεν είναι περιττός. Όλοι σημαντικοί είναι! Δεν κάνετε φρρρρρρ....; έ, φανταστικέ τροχονόμε;

2 comments:

Baltazar said...

Κοίταξε να δεις κι εμένα με έχουν γράψει για παρκάρισμα στη Ρεγγίνα (σε χώρο όπου επιτρέπεται το παρκάρισμα, πλην όμως δεν είχα πληρώσει παρκόμετρο -δεν είχα βγάλει χαρτάκι). 30 ευρώ μου στοίχισε, πήγα και τα πλήρωσα, λέω μην τα τσουγκρίσω με το Δήμο. Μία φίλη μου έχει πάντως γνωστό στη Δημοτική Αστυνομία που ο ίδιος τη συμβούλεψε να μην πάει να πληρώσει την κλήση που έφαγε. Δεν σε συμβουλεύω να κάνεις απαραίτητα το ίδιο, απλώς σε ενημερώνω. (Αν δεν την πληρώσεις τελικά και σε κυνηγάνε δεν φταίω σε τίποτα, υπ'όψιν).

Mona Sax said...

oxi kirie troxonome mou,edo ipograpste na edo sto mplouzaki mou!!!!!!!!!!

A wise saying

Home is where your heart is