Pages

Feb 5, 2006

Natalie Merchant


Το τραγούδι της στην διαφήμιση του Johnie Walker με τους πίνακες ξύπνησε μέσα μου την φωνή που τραγουδούσε στους 10,000 Maniacs (το όνομα τους το πήραν από την λοου μπάτζετ σπλάτερ ταινία '2,000 Maniacs' του 1964 με σκηνοθέτη τον Herschell Gordon Lewis)

Το 93 φεύγει από το γκρουπ για να κάνει σόλο καριέρα και μέχρι το 2003 παράγει, γράφει και παίζει πιάνο στα άλμπουμ Tigerlily, Ophelia, Motherland και The House Carpenter's daughter.

Δύσκολο να βρεις ολοκληρωμένη συλλογή στην Ελλάδα, πέτυχα στο Amazon και αγόρασα το καταπληκτικό Retrospective, διπλό cd, το οποίο βγήκε στα τέλη του 2005 με επιλογές, επανεκδόσεις, ειδικές εκτελέσεις και ακυκλοφόρητα από όλα τα προηγούμενα άλμπουμ της. Το οποίο album δεν κυκλοφορεί στην Ελλάδα... ακόμα

Από αυτά τα δύο cds επέλεξα τα δικά μου αγαπημένα προσθέτοντας και το Whose Side Αre Υou Οn βάζοντας τελευταίο ένα κομμάτι το οποίο με ταξιδεύει και πατάει πάνω σε πολύ ευαίσθητες χορδές της ψυχής μου. Το κομμάτι λέγεται Thick As Thieves και αυτή είναι η πρώτη στροφή

Remember how it all began
The apple and the fall of man
The price we pay
So the people say
Down the path of shame it led us
Dared to bite the hand
That fed us fairy tales and moral end
Wheel of Fortune
Never turns again
Never turns again

Έκανα δύο αντίτυπα τα οποία θα δώσω στις δύο γυναίκες της ζωής μου που η κάθε μία με τον τρόπο της γίνεται η έμπνευσή μου για Ζωή και που χωρίς αυτές θα ήμουν κάτι λιγότερο από αυτό που είμαι τώρα.

No comments:

A wise saying

Home is where your heart is