Pages

Nov 25, 2005

Το κύπελο της φωτιάς

Χτες περιμένοντας στο σαλόνι να τελειώσει η πρώτη παράσταση του Χάρυ Πότερ και να μπούμε για την δεύτερη με πλησίασε η Τζέιν. Είχα καιρό να την δω και γενικά την αποφεύγω γιατί είναι μια διπρόσωπη σκύλα η οποία είναι όλο γλύκες και χαρές και πίσω μου λέει τα απίστευτα όσα. Χτες ήρθε και με αγκάλιασε με τέτοια φόρα που δεν πρόλαβα να την αποφύγω. Μου έδωσε το φιλί του Ιούδα, και τι κάνεις; πως πάει; καιρό έχουμε να τα πούμε. Πως μπορούν μερικοί άνθρωποι τα πάνε τόσο καλά με τον εαυτό τους, πως μπορούν να σε κοιτάζουν στα μάτια με τόση ειλικρίνεια και πως μπορούν να σε κακολογούν με τόση ευκολία και έλλειψη ενδοιασμών και τύψεων δεν μπορώ να το καταλάβω. Μήπως όταν σε χαιρετούν από μέσα τους λένε -να ήξερες ρε μαλάκα τι θάψιμο έχεις φάει από εμένα...- και μετά λένε τους Δίδυμους διπρόσωπους τσκ τσκ τσκ

***
Χτες μίλησα επιτέλους με την Τζέιν των εννέα μηνών και βάλε που μου έχεις ψήσει το ψάρι στα χείλη. Κάποια στιγμή μου λέει: Έτσι είναι οι φίλοι; για να λάβει την απάντηση ότι δεν την βλέπω σαν φίλη και εκεί είναι το πρόβλημα μεταξύ μας. Συζήτηση δεν μπορούσε να γίνει φυσικά μιας που στο αυτοκίνητο δεν ήμουν μόνος. Ευτυχώς δηλαδή γιατί μόνο εκείνος πρόσεξε ότι δεν είχα βενζίνη να πάμε σινεμά και θα έμενα στο δρόμο. Καλά ολόκληρο πορτοκαλί λαμπάκι δεν το είδες τόση ώρα; Έτσι πήγαμε με το δικό του.

***
Συνάντησα και την Τζέιν στο σινεμά. Είχα να την δω από τότε που είχαμε την διαδικτυακή φαγωμάρα. Ξαφνικά συνειδητοποίησα ότι είναι πιο ψηλή από έμενα. Μέχρι τότε δεν το είχα καταλάβει. Όλο και όλο ένα σχόλιο είχε για μένα... ότι πάχυνα... και έχω χάσει 3 κιλά από την τελευταία φορά που με είδε. Όποτε παίρνω κιλά μου λένε ότι αδυνάτησα, όταν χάνω ότι πάχυνα... δεν πάμε καθόλου καλά τελεία τζι-αρ
***

Η ταινία ήταν πολύ καλή. Οι πιτσιρικάδες έχουν μεγαλώσει και είναι στην εφηβεία, η ταινία είναι θρίλερ, μην πάτε τα μικρά σας να την δουν, είναι για μένα καλύτερη από τις προηγούμενες τρεις και αξίζει τα 4 αστέρια που της έβαλα.
***

No comments:

A wise saying

Home is where your heart is