Pages

Mar 28, 2008

O μακρινός γαλαξίας της bloggoσφαιρας

Εκεί έφτασα, να βλέπω την bloggoσφαιρα μέσα από τηλεσκόπιο. Έχω να διαβάσω blogs κοντά ένα μήνα, αλλά και να γράψω άλλο τόσο.

Δεν "το έχασα", άλλωστε γράφω πολύ πριν υπάρξει ποτέ ο όρος blog. Οι προτεραιότητες άλλαξαν και έχουν μείνει μερικά πράγματα λίγο πίσω.

Τι γίνεται στην ζωή μου αυτό το καιρό:

Δουλεύω πολύ. Πολλές ώρες μάθημα, διόρθωση γραπτών, σχεδιασμός ύλης, διάβασμα για σεμινάρια κλπ.

Η Αστρονομία μου έχει φάει πολύ χρόνο με ομιλίες, συνέδρια και στήσιμο ιστοσελίδας, μεταφράσεις κειμένων (βλέπε www.sfak.gr)

Το συνέδριο του bookcrossing μας πιέζει αφάνταστα μιας που ο καιρός του φτάνει και όλα έχουν πέσει πάνω σε μια χούφτα ανθρώπων (βλέπε σάιτ συνεδρίου)

Τάι τσι δεν έχω πάει δύο εβδομάδες και κινδυνεύω ανάμεσα σε όλα τα άλλα κινέζικα βασανιστήρια που θα μου κάνει ο δάσκαλος να μείνω και στην ίδια τάξη)

Είμαι ακόμα ερωτευμένος... ναι ναι με την ίδια γυναίκα, με την οποία ψάχνουμε ημερομηνία για να παντρευτούμε... μάλλον φέτος, θα δείξει

Χορός, με δυνατές ρουέδες κάθε Κυριακή. Παρόλο που την έχουμε κάνει κοπάνα από μερικά μαθήματα λόγω κούρασης μας αρέσει πολύ. Έχει και σεμινάριο-σόου χιπ-χοπ σήμερα στα 4/4 από την Έκφραση. (βλέπε αφίσα σχολής)

Με τους ποδηλάτρεις ασχολούμαι ακόμα αλλά η ομάδα έχει μαζέψει αρκετή αρνητική ενέργεια και δεν ξέρω που θα καταλήξει αυτό. Εγώ προσωπικά έχω χαλαστεί και κουραστεί να κρατάω ισορροπίες και να κάνω υπομονή. Σχεδίασα την τελευταία μου ποδηλατοβόλτα, θα συμμετέχω και στην Ποδηλατοπορεια διαμαρτυρίας στις 12 Απριλίου και μετά κρεμάω τα ποδηλατικά μου παπούτσια και 8α ασχοληθώ μόνο με το εκπαιδευτικό κομμάτι (βλέπε το blog του ποδηλατώντας)

Όσο αφορά το blogging, θα προσπαθήσω να επανέλθω... όταν έχω ελεύθερο χρόνο δεν έχω ίντερνετ και αντίστροφα.

Ελπίζω εσείς να διαβάζετε blogs και να γράφετε ακόμα περισσότερο.

Φιλιά για την ώρα!

No comments:

A wise saying

Home is where your heart is