Pages

Mar 5, 2008

Καρναβάλι τάιμ

Από σήμερα το μάθημα στο σχολείο είναι μασκέ. Πήγαμε ντυμένοι, εγώ Κινέζος, η Ευγενία κότα.. ε καλά κόκορας κρασάτος και η Jo έβαλε ένα καπέλο με καμπανάκια (τυπικοί Άγγλοι τσκ τσκ τσκ)

Οι πιτσιρικάδες έχουν πολύ πλάκα, να μερικές φωτοραφίες.





Πέρυσι είχα πάρει πολύ πιο χαλαρά τις Απόκριες σε αντίθεση με φέτος που νιώθω πιο κουρασμένος. Ίσως να φταίει και το κρύωμα αλλά δεν νιώθω να το διασκεδάζω. Περισσότερο αγγαρεία είναι, άντε να τελειώσουν να πάμε παρακάτω. Νομίζω ότι μου φταίνε πολλά τελικά.

Ο πατέρας μου θα λείπει Καθαρά Δευτέρα με ένα φιλικό τους ζευγάρι εκδρομή ενώ κάθε χρόνο περνάμε ατή τη μέρα μαζί πετώντας αετούς. Φέτος μου είπε να μην ανέβω καν το Πάσχα και να κάνω διακοπές με την καλή μου. Δεν ξέρω αλλά αυτό με την οικογένεια να είναι διασκορπισμένη στις διακοπές με ενοχλεί. Νομίζει ότι με αυτό το τρόπο με απαλλάσσει από την "υποχρέωση" ώστε να περάσω τις γιορτές κοντά στην κοπέλα μου.

Αυτό που δεν καταλαβαίνει ότι όσο περνάει ο καιρός οι ευκαιρίες που θα έχουμε να είμαστε μαζί μειώνονται. Ας μην γελιόμαστε, μεγαλώνουμε. Πόσα Χριστούγεννα και διακοπές του Πάσχα θα έχουμε να περάσουμε ακόμα με τους δικούς μας; Μερικοί αναγνώστες έχουν χάσει γονείς και το ξέρουν. Οι άλλοι πρέπει να το συνειδητοποιήσουμε και να κάνουμε αυτό που πρέπει. Να μην θεωρούμε τους ανθρώπους μας αθάνατους και δεδομένους.

Σόρρυ αν σας έριξα λίγο την διάθεση. Λένε να μην γράφεις αν δεν είσαι καλά, το περνάς και στους άλλους.

No comments:

A wise saying

Home is where your heart is