Pages

Jan 14, 2008

Πότε να προλάβω να κάνω τι

Διάλειμμα από την blogοσφαιρα πήρα αυτές τις μέρες μπας και προλάβω να ξεφύγω αό τις προθεσμίες που με κυνηγούν.

Δεν κοιμάμαι καλά τα βράδια. Έχω ανήσυχο ύπνο εξαιτίας όλων αυτών που έχω στο κεφάλι μου. Φταίω εγώ που είμαι αναβλητικός με μερικά πράγματα, ότι με στεναχωρεί ή με χαλάει το πάω όσο πιο πίσω γίνεται, το αποφεύγω. Το πρόβλημα είναι ότι μαζεύτηκαν πολλά και δεν αισθάνομαι καλά. Νιώθω ότι θα μπορούσα να ήμουν πραγματικά ευτυχισμένος αν έλειπαν αυτά. Πρέπει να τα βάλω σε μία σειρά και να τα διεκπεραιώσω άμεσα.

Δυστυχώς δεν με βοηθάνε και πολύ. Αντί να με αποσυμφορήσουν με φορτώνουν και με άλλα και υπάρχουν μέρες που νιώθω ότι πνίγομαι. Ελπίζω μόνο κάποια μέρα να μην μου κάνει "κλικ" και κυκλοφορώ στο δρόμο καταχτυπώντας ένα ταμπούρλο.

No comments:

A wise saying

Home is where your heart is