Pages

Dec 11, 2007

Η Συναυλία μου αναβάλλεται!

Ξύπνησα το πρωί και δεν μπορούσαν να αρθρώσω λέξη... φαρυγγίτιδα! Γκμτ! Η καυτερή σούπα στο κινέζικο χτες το βράδυ δεν βοήθησε τελικά. Τι έχεις; Άσε, δεν ακούς την φωνή μου... δεν ξέρεις πόσο θα απογοητευτούν οι οπαδοί μου, είπα σοβαρά στον Αντώνη. Οι ποιοι; Άσε έπρεπε να ακυρώσω την συναυλία σήμερα και να πω στον Τζάγκερ ότι δεν θα παίξει σαπόρτ.... Για τον οποίο λόγο με πονάει και ο σβέρκος μου από την φαπα που έφαγα.

Σήμερα η μέρα ήταν άκρως κουραστική γιατί έπρεπε να φωνάζω χωρίς να μιλάω. Δύσκολο για ένα εκπαιδευτικό. Εισπνοή, εκπνοή! Είχαμε πολλές χριστουγεννιάτικες εκδηλώσεις, ακυρώσαμε την χορωδία βέβαια μέχρι νεοτέρας.

Αύριο απεργούμε! Πρώτη φορά στα 35 χρόνια η Ομοσπονδία καλή σε γενική απεργία για το ασφαλιστικό. Δεν ξανάγινε. Ευκαιρία να τελειώσω με τα οικονομικά και να κλείσω βιβλία γιατί ο λογιστής μου θα με κάνει σουβλιστό.

Πάω για χορό... δεν μου έφταναν όλα τα άλλα, καληνύχτααααα

2 comments:

Anonymous said...

de kserw ti soupa efages, alla h lemon chicken kanei kalo. dokimasmeno

Μαρια said...

Η φαρυγγίτιδα είναι η νόσος των εκπαιδευτικών ... μια απο τα ίδια και γώ ...
Χρόνια πολλά !

A wise saying

Home is where your heart is