Pages

Oct 2, 2007

Των φρονίμων τα παιδιά.... πεινάααααω!

Είχα μια εργασία για το Πάλσο από την προηγούμενη Τρίτη, να βρω όλους τους νόμους περί αθέμιτου ανταγωνισμού και να τους καταγράψω περιληπτικά σε ένα πίνακα. Πήρα τον τεράστιο φάκελο και τον έβαλα στο αυτοκίνητο. Κάναμε πολλές βόλτες μαζί πάνω κάτω στα Χανιά, καλά περάσαμε, μου έκανε παρέα μιας που δεν είχα και μουσική (χάλασε το κολοσιντο) δεν έλεγε και τίποτα...

Χτες το βράδυ ανακάλυψα ότι δεν είχα τελειώσει την εργασία... ούτε καν αρχίσει οπότε μετά την συνάντηση με τους ΠοδηΛάτρεις γύρισα σπίτι και έπεσα με τα μούτρα στην δουλειά. Κατά τις δύο δεν άντεχα άλλο, διάβαζα και δεν καταλάβαινα τίποτα. Είχα ακόμα μισό φάκελο αδιάβαστο. Έκλεισα το λαπτοπ και έβαλα το ρολόι για τις 7 μπας και προλάβω πριν το διοικητικό στις 9.

Είχα ξυπνήσει από μόνος μου πριν τις 7 και περίμενα να χτυπήσει το ρολόι μπας και το πάρω απόφαση να σηκωθώ. Πήγα μέχρι το φάκελο και κοιτούσα τις περίπου 200 σελίδες που έπρεπε να μελετήσω και να καταγράψω. Δεν έφτιαξα καν καφέ και ξεκίνησα να ξεφυλλίζω τους νόμους και τις δικαστικές αποφάσεις.

Σε 10 λεπτά είχα τελειώσει.... μόνο μία απόφαση αφορούσε τον αθέμιτο ανταγωνισμό, όλα τα άλλα ήταν οικονομικές εργοδοτικές αποφάσεις που δεν αφορούσαν την εργασία. Ξανακοίταξα το ρολόι... 7.15 φτου! κι έχασα τον ύπνο μου γι' αυτό.... φτου! καλά να πάθω!

***
Με πήρε ο γιατρός μου τηλέφωνο να με ρωτήσει που χάθηκα και τι κάνω με το βάρος μου.... ούτε λίγο ούτε πολύ δεν μπορώ να αποφύγω την μοιραία συνάντηση σήμερα όπου θα με ζυγίσει και θα με βρει γκαντ νόουζ χάου ματς. Οπότε κι εγώ δεν τρώω τίποτα μέχρι το βράδυ που θα με ζυγίσει μπας και περιορίσω την ζημιά .... γκμτ!

1 comment:

------ said...

βρε βρε βρε.....πού ήσουνα εσύ κρυμένος;;;;;;
Την καλημέρα μου στην πατρίδα!!!!!

A wise saying

Home is where your heart is