Pages

Oct 10, 2007

Οι συνωμότες της τουαλέτας

Μερικές φορές δεν ξέρω τι να πω για κάποιους από τους μαθητές μου. Μάλλον έχω ξεχάσει τι είναι να είσαι παιδί και να κάνεις σκανδαλιές. Ξέχασα τα άπειρα που έκανα στους δασκάλους μου, ξέχασα ότι παραλίγο να βάλω φωτιά στο φροντιστήριο των Αγγλικών που πήγαινα στο Γκύζη με τα σπίρτα που άναβαν στους τοίχους και ήταν πολύ στην μόδα εκείνη την χρονιά.

Ή όταν στο φροντιστήριο που έκανα μαθηματικά ( ο σκράπας, ακόμα δεν μου αρέσουν) πέρασα μέσα από μια πόρτα τζαμαρία και την κατέβασα όλη κάτω.... χμμμ καλύτερα να μην θυμηθώ και τα άλλα...

Πετάχτηκα από την καρέκλα του υπολογιστή. Δύο μαθητές μου καταχτυπούσαν τους τοίχους του διαδρόμου τρέχοντας προς την τουαλέτα. Ρεεε! Δεν είπαμε όχι τρέξιμο στους διαδρόμους. Μα κύριε ήθελα να πάω τουαλέτα και οι άλλοι πήγαν να μπουν πριν από εμένα για να μην πάω.

Χμμμμ ξέροντας τον Νίκο ήξερα ότι κάτι άλλο ήταν πίσω από την συνωμοσία της τουαλέτας. Κύριε να σας πω ένα μυστικό αλλά να μην το πείτε πουθενά; με ρώτησε μια μικρή μαθήτρια μου. Δεν πρόλαβα να απαντήσω βιαζόταν τόσο να μου πει τι είχε γίνει. Ο Νίκος με τους άλλους δύο τσίμπαγαν την πέτσα από το κοτόπουλο που ψηνόταν παραδίπλα στην ταβέρνα. Αααα γι αυτό η τουαλέτα χμμμμ

Πάντως απορώ με την δικαιολογία που μου είχε έτοιμη. Την έβγαλε σε δευτερόλεπτα και άμα τον βλέπατε θα του δίνατε όσκαρ ηθοποιοίας.

Η μητέρα του μπήκε μέσα στην τάξη την ώρα που ξέχεζα τους τρεις ξεπετσωτές του κοτόπουλου. Τι να πει η γυναίκα, πήγε πλήρωσε το κοτόπουλο και κανείς δεν ξέρει τι θα συμβεί στον Νίκο.Oi synvm

No comments:

A wise saying

Home is where your heart is