Pages

Oct 11, 2007

20154 επισκέψεις

Δεν μου αρέσουν πολύ τα στρογγυλά νούμερα γι αυτί περίμενα να πάει στις 20154 πριν γράψω λίγο γι αυτό. Το μπλόγκινγ μπήκε στην ζωή μου πολύ πριν υπάρξει ο όρος αυτός. Ήταν μια προσπάθεια περισσότερο εξωστρέφειας παρά οτιδήποτε άλλο έχει καταλήξει να είναι το μπλογκιν σήμερα. Και αυτό είχε ξεκινήσει πολύ πιο πριν το 1993 όταν μέσα από το φόρουμ της BIG BBS "Min Patate to tavani" είχα παρασύρει και τους φίλους μου να καταγράφουν τις εμπειρίες τους και είχαμε δημιουργήσει ένα από τα πρώτα ομαδικά μπλογκς στην Ελλάδα. Τέτοιες προσπάθειες είχαν γίνει και σε άλλες BBS όπως την Acrobase και την GATE στην Αθήνα.

Ακόμα και ως σύγχρονος μπλογκερ προσπαθώ να παραμένω αληθινός. Σίγουρα δεν γράφω όλα όσα μου συμβαίνουν. Προσπαθώ να διατηρώ μια ισορροπία για να μπορώ να τα έχω καλά ιδιαίτερα με τον εαυτό μου.

Αγαπώ το μπλόγκιν, θα ήθελα να μπορώ να γράφω συχνότερα αλλά και να διαβάσω περισσότερα γιατί υπάρχουν εκπληκτικοί άνθρωποι εκεί έξω που γράφουν υπέροχα.

Είμαι ακροβάτης. Προσπαθώ να ισορροπήσω ανάμεσα στο ιδανικό και το χάος, κι εκεί που είπα ότι το έχω, ένα κοράκι έρχεται και κάθετε πάνω στο πάσαλο ισορροπίας μου και τα φέρνει όλα άνω κάτω.

Άντε και καλά 40... (χιλιάδες επισκέψεις)

Ένα από τα παλιά μου μπλογκς

No comments:

A wise saying

Home is where your heart is