Pages

Sep 19, 2007

εεε όχι και 4.30!

Ξύπνησα διψασμένος και με ανάγκη για τουαλέτα. Στην διασταύρωση για τουαλέτα ή κουζίνα δεν ήξερα που να στρίψω πρώτα. Τι το ήθελα το σουβλάκι βραδιάτικο, αφού δεν το σηκώνει το στομάχι μου. Ξάπλωσα αλλά δεν μπορούσα να κοιμηθώ. Σε ένα τέταρτο ξανά τουαλέτα. Μισή ώρα αργότερα το ίδιο.

Τελικά βρέθηκα με το λαπτοπ ανοιχτό να διαβάζω φόρουμς και μπλογκς. Χτες ιτ χάπεντ δε καμ του σι με τις εγγραφές. Πολλοί γονείς με τρελές απαιτήσεις για το πρόγραμμα, παιδιά να έρχονται λάθος ώρα, σε λάθος σχολείο με λάθος βιβλία... έφυγα το βράδυ αλοιφή στην κούραση. Έχει χαλάσει και το σι-ντι πλέιερ του αυτοκινήτου και δεν έχω μουσική στο αυτοκίνητο και η διαδρομή είναι βαρετή. Είχαμε χορό χτες το βράδυ αλλά που να πάμε. Η καλή μου στο νοσοκομείο με την νύφη της που μόλις γέννησε, εγώ λιώμα στην κούραση... δεν ξέρω αν θα πάω τάι τσι το πρωί μιας που έχω κοιμηθεί μόλις 4 ώρες.... λέω να κλείσω το κείμενο εδώ και να προσπαθήσω να κοιμηθώ μερικές ώρες ακόμα.... χμμμ καληνύχτα

No comments:

A wise saying

Home is where your heart is