Pages

Jun 29, 2007

Αν έπεφτε το αεροπλάνο και ήταν η φωτογραφική η αιτία θα σε σκότωνα... αν δεν είχαμε ήδη σκοτωθεί!

Η καλή μου λατρεύει τις φωτογραφίες, μπορεί να τραβάει ασταμάτητα... και το κάνει με την μηχανή μου. Είμαι σίγουρος ότι αν είχε δική της δεν θα έκανε άλλη δουλειά, θα τραβούσε ασταμάτητα... και αν μπορούσε να την βάλει και μέσα στο νερό ίσως και να κολυμπούσε λίγο περισσότερο...(κακίες)... προς το παρόν τραβάει με την δικιά μου και περιμένει υπομονετικά να τις πάω τις φωτογραφίες στο φλασάκι να εμπλουτίσει το μπλογκ της.

Κοιτούσα τις φωτογραφίες από το τριήμερο στην Αθήνα και ανακάλυψα αυτές εδώ που τράβηξε κατά την απογείωση από το Βενιζέλος... χμμμ μου αρέσει που απαγορεύεται η χρήση ηλεκτρονικών συσκευών κατα την απογείωση και προσγείωση... τίποτα τίποτα δεν σε σταματααααά!


2 comments:

SilentSoul said...

Δεν εκανε ε;
:( σολυ μωλε φεϊσάκι μου εν το ητσελα πως επηλεαζει και μια φωτογλαφικη :( Μαμωτο! Τζαμπα χαληκα :(

Περιπετών said...

Μην ανησυχείς μια φωτογραφική μηχανή δεν επηρεάζει καθόλου κανένα όργανο. Και συγκεκριμένα καμιά ηλεκτρονική συσκευή δεν επηρεάζει καθόλου κανένα όργανο. Κάποτε υπήρχε αυτός ο φόβος λόγω κάποιων κοινών συχνοτήτων αλλά έχει αποδειχτεί επανειλημμένως από μελέτες πως δεν υπάρχει πλέον κανένα πρόβλημα. Οι αεροπορικές εταιρείες βεβαίως αγνοούν τα δεδομένα και συνεχίζουν να μας την σπάνε. Είναι ένας ακόμη μύθος (κάτι σαν το ότι το σπανάκι έχει πολύ σίδηρο). Εγώ πάντως ούτε το κινητό κλείνω, και παίρνω και φωτογραφίες και έχω και τον φορητό Η/Υ αναμμένο. Φωτογραφήστε άφοβα

A wise saying

Home is where your heart is