Pages

Jun 28, 2007

Τριάντα πόσοοοοο ;

Μπαίνω στο αυτοκίνητο το πρωί και βάζω μπροστά. Το θερμόμετρο έδειχνε 35 βαθμούς στις 8.30

Στον Μελωδία η ζεστή φωνή που μου κάνει παρέα το πρωί είπε ότι η μέγιστη θερμοκρασία στην Αθήνα θα είναι 38 σήμερα...

Ξανακοίταξα το θερμόμετρο... 35 σταθερά... χμμμ οκ εντάξει σίγουρα καλή μου... μάλλον την έριξες την είδηση για να μας φτιάξεις την μέρα.

Χτες το βράδυ το σπίτι ήταν σάουνα. Πρέπει να ασπρίσω την ταράτσα με μονωτικό αλλά δεν έχω ιδέα πως θα το κάνω. Μάλλον θα βισματώσω την Κάρρυ να με βοηθήσει που το έχει ξανακάνει αυτό.

Το πρωί έκανα μια βόλτα μέσα στο σπίτι... Τα αποτελέσματα της θεωρείας του χάους σε 100 τετραγωνικά... έκανα μια λίστα στο μυαλό μου με το τι πρέπει να κάνω:

* Να βγάλω τα χαλιά από το υπνοδωμάτιο
* Λάμπες! σχεδόν όλες είναι καμένες
* Να φτιάξω την πόρτα στο πατάρι
* Να περάσω τις σίτες στα παράθυρα
* να καθαρίσω το ενυδρείο
* να καθαρίσω την σκάλα
* να να να να να ααααααααααα σταματάω εδώ γιατί κουράζω εσάς και εκνευρίζω εμένα!

2 comments:

Περιπετών said...

Ήθελα να το πω και στην Ευγενία αυτό που παραπονιόταν πως ζεσταίνεται το δωμάτιό της όταν ανάβει την λάμπα της και σε σένα που σου καίγονται, μιας και νοιαζόμαστε και για το περιβαλλον, γιατί δεν χρησιμοποιούμε λαμπτήρες χαμηλής κατανάλωσης που καίνε ελάχιστα και κρατάνε χρόνια; ;) Αξίζει πολύ η επένδυση. Εδώ οι λαμπτήρες πυρακτώσεως απαγορεύονται από το 2010 και μετά..

Christos said...

ακριβώς αυτό θα κάνω μιας που είναι και μια από τις κύριες εκστρατίες της Greenpeace.

A wise saying

Home is where your heart is