Pages

May 11, 2007

The good day from the morning shows


Ξύπνησα με ένα αφόρητο αυχενικό πονοκέφαλο. Πήγα παραπατώντας στο μπάνιο και ήπια ένα μεσουλιτ, το χάπι για την πίεση και μια ασπιρίνη. Ωραία ξεκινάμε σήμερα. Δεν ήξερα καν αν ήθελα να ντυθώ αλλά ο εγκέφαλος μου είχε κάνει το τσεκ λιστ και με οδηγούσε χωρίς την θέληση μου στην ντουλάπα και μετά στην πόρτα. Υπάκουσα χωρίς αντίσταση.

Μετά από μια 20λεπτη μάχη με τους αριθμούς ο απολογισμός του Απριλίου ήταν έτοιμος και τυπωμένους για την επόμενη ελεγκτική κι εγώ έφευγα παρέα με τον Αντώνη για να διεκπερεώσουμε διάφορες προσωπικές, επαγγελματικές και συλλογικές εργασίες. ΡΟύχα, καθαριστήριο, ταχυδρομείο για αποστολές βιβλίων και εφημερίδων του ΣΦΑΚ, ανάληψη μετρητών απο τράπεζα, πληρωμή σε άλλη, προσφορά για σι-ντι πλέιερ για τις εξετάσεις, στάση για φρεντοτσίνο στο χέρι από έβερεστ, παραλαβή ποδηλάτου από σέρβις, αντλίας νερού από Σχετάκη κι επιστροφή στις Βρύσες για το μάθημα της Παρασκευής.

Ουφ!
Βγαίνω από το αμάξι, πάω να βάλω για τα γυαλιά οράσεως, κρακ! ράγισε ο φακός στην μέση @%^#@^#!$#, τηλέφωνο σε οπτικό να φέρει καινούριο φακό, έβαλα τα παλιά σε 5 λεπτά είχα ναυτία, ζαλάδες, τάσεις για εμετό, ναι ναι λες και είμαι έγκυος.

Ευτυχώς έχω 2 ώρες κενό το μεσημέρι να προλάβω να διορθώσω και κάτι εκθέσεις, ουφ ουφ, θέλω διακοπές τώρα!

3 εβδομάδες ακόμα με μαθήματα και μετά... ωχ ξέχασα το συνέδριο ααααααα!

No comments:

A wise saying

Home is where your heart is