Pages

Feb 13, 2007

Χτες σημερα αυριο και ένα χωρίς κρομμύδι

Πω πωωω από την Παρασκευή έχω να μπω εδώ μέσα και έπιασε σκόνη, κάτσε να ρίξω ένα γρήγορο ξεσκονισματάκι...

βρουτς βρουτς

συγγνώμη για τις σκόνες στην οθόνη σας... καλέ! από πότε έχετε να καθαρίσετε αυτή την ριμάδα την οθόνη; Είμαι σίγουρος ότι άμα την κλείσετε και σύρετε το δάχτυλο σας πάνω της θα δείτε μια πολύ ωραία δαχτυλιά ... κάντε το περιμένω...
...
...
...
λοιπόν; είχα δίκιο ε; τα δοντάκια σας τα πλένετε, την οθονούλα σας ούτε ένα τόσο δα σκουπισματάκι; (πολλά -ούλα και -άκι βάζω και ακούγομαι σαν την Βέφα)

ελπίζω να σας ξύπνησα τις τύψεις σας και τώρα να με διαβάζετε σε καθαρή οθόνη, έτσι κι εγώ φαίνομαι καλύτερος.

Η αλήθεια είναι ότι χρόνο για να γράψω είχα, τα χέρια μου όμως ήταν συνεχώς απασχολημένα...

για κόφτε το γελάκι... εντάξει ερωτευμένο παιδί είμαι αλλά δεν είναι εκεί που είχα τα χέρια μου αλλά πάνω στο πληκτρολόγιο. Εγκαταστήσαμε στο φόρουμ (www.tavani.gr/forum) παιχνίδια και πιστέψτε με όλη μέρα, και όλη νύχτα κάποιος θα προσπαθεί να σπάσει το ρεκόρ κάποιου. Κάνω ώρες να ξεπεράσω κάποιον στο PacMan μόνο για να δω το σκορ μου πατημένο την επόμενη μέρα. Τα κολοπαίχνιδα έχουν αντίκτυπο και στην ζωή την υπολοίπων μελών. Εκεί που γράφαμε ασταμάτητα στο φόρουμ τώρα μετά βίας βλέπεις μερικά μηνύματα την ημέρα γιατί όλοι παίζουν...

Δεν θυμάμαι καν τι έκανα την Παρασκευή. Σάββατο πήγαμε για χορό και εκτός από ρούμπα κάναμε ντίσκο και ροκ-εν-ρολ. Είχε πλάκα, όπως πάντα, ποτέ δεν περίμενα ότι θα διασκέδαζα τόσο πολύ με τον χορό, το έχω ξαναγράψει αυτό.

Κυριακή εκδρομή στον Ομαλό, μέσα στην ομίχλη και στο χιόνι ήταν. Δεν τραβήξαμε πολλές φωτογραφίες, είχε τόση ομίχλη που όλα ήταν άσπρα και θολά.

Χτες είχαν την τιμητική τους οι γιατροί: Καρδιολόγος τριπλεξ, γράφημα, κλπ κλπ 100 έουρος. ωριλά εξέταση: 40 έουρος, φάρμακα: 67 έουρος, σύνολο 207 έουρος και 2 ώρες. Διάγνωση: Καρδιακά είμαι άριστα, αλλά έχω λοίμωξη αναπνευστικού και δεν θα μπω χειρουργείο μέχρι το τέλος του μήνα... α -να-δούμε

No comments:

A wise saying

Home is where your heart is