Pages

Jan 15, 2007

Η γλάστρα και what the bleep do we know



Πίναμε καφέ με την Karry στο λιμάνι, απολαμβάναμε τον ζεστή ήλιο κι εγώ έπαιζα με την μηχανή και τραβούσα φωτογραφίες δεξιά και αριστερά.

"Καλά δεν είναι άκυρη αυτή η γλάστρα εκεί;" με ρώτησε
"Ποια γλάστρα απαντώ" κοιτάζοντας εκεί που μου έδειχνε. Ξαφνικά μια γλάστρα η οποία δεν θα έπρεπε να ήταν εκεί εμφανίστηκε-υλοποιήθηκε μπροστά μου.
"Δεν μπορεί, είμαι σίγουρος ότι αυτή η γλάστρα δεν υπήρχε εκεί πριν μερικά λεπτά" της έλεγα καθώς κοιτούσα τις φωτογραφίες που είχα τραβήξει. Όντως η γλάστρα ήταν εκεί; Γιατί δεν την είχα προσέξει πιο πριν και ήθελα την υπόδειξη της Karry; Ήταν τελικά τόσο άκυρη με το γύρω τοπίο που ο εγκέφαλος μου απλά αρνήθηκε να την καταγράψει; Ισχύει άραγε αυτό που ανάφεραν επιστήμονες στο What the bleep do we know για τους Ινδιάνους που δεν μπορούσαν να δουν τα ιστιοφόρα του Κολόμβου στον ορίζοντα επειδή δεν τα είχαν ξαναδεί ποτέ και δεν ξέρανε τι είναι; Ποιος ξέρει αλλά εγώ ένιωθα σαν χαμένος όλη μέρα μετά.



άλλη μια φωτογραφία που τράβηξα εκείνο το πρωί

No comments:

A wise saying

Home is where your heart is