Pages

Dec 5, 2006

Τώρα

Ήρθα στο γραφείο, όχι τόσο αισιόδοξος και ενεργητικός όσο χτες. Περιμένω τα αποτελέσματα των εξετάσεων μου το απόγευμα και έχω ψιλοπαγώσει.

Κατεβάζω με το e-mule τραγούδια που έχει βάλει στο Blog της, διαβάζω φόρουμς, προσπαθώ να μην σκέφτομαι τα χειρότερα σενάρια. Nothing else matters από Apocalyptica.

Έλαβα ένα κάρτα από το PostCrossing, την πρώτη μου. Θα φτιάξω ένα πίνακα εδώ στο σχολείο και θα βάλω όλες τις κάρτες που παίρνω από εκεί. Είναι ένα ωραίο πρότζεκτ. Παλιότερα, πριν το Ίντερνετ έπαιζα σκάκι μέσω αλληλογραφίας με ένα Ιταλό και ανταλλάζαμε τις κινήσεις μέσω καρτών, κι έτσι έχω μια όμορφη συλλογή από κάρτες από την Ιταλία.

Όλα μου τα προτζεκτ έχουν μείνει πίσω. Πολεμάω να βάλω το σχολείο σε μια τάξη αλλά λόγο της κατάστασης της υγείας μου πολλά πράγματα που ήταν απλά και δεδομένα έχουν γίνει δύσκολα, τα δύσκολα δε, ούτε να τα συζητήσω.

Υπάρχει αρκετή ένταση στο σχολείο, όλοι ετοιμαζόμαστε για εξετάσεις, έχουμε τις Χριστουγεννιάτικες εκδηλώσεις που είναι ακόμα στα χαρτιά, μόνο τα σκετσάκια προχωρούν με πρόβες, εγώ ακόμα προσπαθώ να οργανώσω την χορωδία που θα πουν τα κάλαντα στην φάτνη του δήμου σε δύο εβδομάδες.

Δύο ώρες μάθημα σήμερα, τάι-τσι μετά, τα αποτελέσματα από το μικροβιολογικό και πρώτη διάγνωση από τον παθολόγο. Α να δούμε...

No comments:

A wise saying

Home is where your heart is