Pages

Dec 1, 2006

Γιατί δεν κοιμάμαι. Η διάγνωση

Τα πράγματα είναι χειρότερα απ ότι τελικά νόμιζα. Οι αμυγδαλές μου έχουν υπερτροφήσει με αποτέλεσμα να έχουν κλείσει την δίοδο του αέρα και να μη μπορώ να αναπνεύσω σωστά, με αποτέλεσμα να ξυπνάω συνέχεια το βράδυ. Ο εγκέφαλος μου θέλει γλυκόζη για να ανταπεξέλθει στην κούραση και έλλειψη οξυγόνου (όπου και η ανάγκη μου για γλυκό τελευταία) και επίσης μου έχει ανεβάσει την πίεση (η μικρή είναι στα 9,5)

Τις 2 τελευταίες μέρες είμαι μπες-βγες στους γιατρούς και εχτές έκανα δύο σελίδες εξετάσεις οι οποίες θα βγουν την Τρίτη το απόγευμα οπότε θα ξέρω πότε θα μπω χειρουργείο.

Χτες δεν ήρθα καν στην δουλειά και έμεινα σπίτι. Ψυχολογικά δεν είμαι καλά και ελπίζω να συγχωρήσετε τις όποιες στριμένες αποφάσεις και αντιλήψεις έχω αυτές τις μέρες (που δεν διαφέρουν και πολύ από αυτές που έχω όταν είμαι καλά, το οποίο ίσως σημαίνει ότι δεν είμαι ποτέ καλά... καλά καλά σκάω)

No comments:

A wise saying

Home is where your heart is