Pages

Dec 1, 2006

Καλό μήνα

Βγήκα εθνική. Ο ουρανός να παίζει με αποχρώσεις του γκρι. Η θάλασσα καθρέφτης του ουρανού με αραιές πινελιές άσπρου εδώ κι εκεί. Στα ηχεία του αυτοκινήτου η India να τραγουδάει Are you ready for love, ταιράζει τόσο τέλεια με αυτό το καιρό.

Χαμογέλασα... να χαμογελάς μου είπε το πρωί στο τηλέφωνο με την αισιόδοξη ναζιάρικη φωνή της. Δεν υπήρχε καλύτερος τρόπος να ξεκινήσω την μέρα μου. Έφτιαξα καφέ και ξαναγύρισα στο κρεβάτι. Δεν θυμάμαι γιατί μιλούσαμε, δεν έχει σημασία, μπορεί να μην την είχα δίπλα μου στην αγκαλιά μου αλλά ήταν σαν να βρισκόταν εκεί. Προσπάθησα να την κρατήσω στο τηλέφωνο όσο περισσότερο μπορούσα αλλά είναι σαν να προσπαθείς να κρατήσεις ένα τυφώνα φυλακισμένο σε ένα δωμάτιο, το ανήσυχο πνεύμα της με άφησε με μια αίσθηση προσμονής. Να μου προσέχεις...

No comments:

A wise saying

Home is where your heart is