Pages

Nov 24, 2006

Palabras - Λέξεις

Αν το Σ' αγαπώ

δεν ήταν γράμματα και λέξεις, θα ήταν χρώματα. Θα ζωγράφιζαν την ψυχή σου με αμέτρητες αποχρώσεις του ουράνιου τόξου. Δεν έχω τέτοιο πινέλο, τέτοια χρώματα, μονάχα τις λέξεις μου, μικρές, φτωχές, ασήμαντες

Προσπαθώ να χτίσω αυτό που χτίζεται με όνειρα, με χρώματα και ήχους. Με παιδικά τουβλάκια να φτιάξω σκάλα να φτάσω στα ουράνια να σου κατεβάσω το κίτρινο του ήλιου, το λευκό της σελήνης, το γαλάζιο του ουρανού, το πράσινο του Αμαζονίου.

Τι χρώμα έχει ένα χαμόγελο, τι αποχρώσεις μπορείς να δώσεις στην ευτυχία, με τι πινέλο να ζωγραφίσεις τον έρωτα;

Δεν φοβάμαι να στο πω. Με λέξεις, με ήχους με χρώματα, πινέλο η καρδιά μου, καμβάς η ψυχή μου, καφέ από τα μάτια σου, κόκκινο από τα χείλη σου, μαύρο από τα μαλλιά σου. Παλέτα μου το άγγιγμα σου, το χαμόγελο σου, η θέληση σου για ζωή

Λέξεις, μόνο αυτές μου έμειναν, για να εκφράσουν το μόνο πράγμα που θα ήθελα να ζωγραφίσω

No comments:

A wise saying

Home is where your heart is