Pages

Nov 13, 2006

Monday, Monday

Κοιμήθηκα άτσαλα. Το πάπλωμα ήταν κυριολεκτικά κόμπος. Δεν μπορεί να συνεχίσει έτσι αυτή η κατάσταση, με βλέπω να κουτουλάω σε κανα τοίχο. Πρέπει να βρω ένα καλό γιατρό να δει τον λαιμό μου και να δούμε τελικά αν πάσχω από άπνοιες...
Η Κυριακή ήταν μια πολύ όμορφη και ζεστή μέρα, θα ήθελα να ήμουν μαζί της, να είχαμε πάει μια εκδρομή και να τραβούσαμε φωτογραφίες τα σύννεφα. Αντί αυτού ήμουν την περισσότερη ώρα πίσω από ένα τιμόνι πηγαινέλα στο Ηράκλειο για το εκεί συνέδριο. Και να άξιζε... το χειρότερο συνέδριο όλων των εποχών. Οργάνωση μηδέν, δεν ήξερες από που να μπεις, δεν υπήρχε γραμματεία, μόνο ένα χαρτάκι με το πρόγραμμα. Έκθεση βιβλίου φτω χή, με πέντε εκδότες όλους κι όλους, προσέλευση φτωχότατη... γύρισα πίσω κουρασμένος έχοντας καταναλώσει 15 λίτρα βενζίνη και όλη μου την ενέργεια για χάρη του ΠΑΛΣΟ.
Φάγαμε και πέντε γκολ από την ΑΕΚ, χάλια πήγε η μέρα... καλή εβδομάδα

2 comments:

Anonymous said...

χε χε 5 σας βάλαμε;

Christos said...

ααα δεν ήξερα ότι είσαι χανουμάκι, φτου σου και έλεγα, να την βγάλω την εβδομάδα χωρίς να με σχολιάσει κανείς... με έσκισαν οι μαθητές μου όλη την εβδομάδα με ατάκες "πέντε είναι πολλά" και τους απαντούσα, "για τον βαθμό σου 5 είναι λίγα;"

A wise saying

Home is where your heart is