Pages

Nov 2, 2006

If you knew

Ζω την τρίτη ομορφότερη εβδομάδα της ζωής μου
και είσαι εσύ η αιτία
και για τις άλλες δύο, πάλι εσύ φταις

ήταν εκείνη η βροχερή νύχτα στα μαλλιά σου, η γεύση της κανέλλας στα χείλη σου, η νίνα σιμόνε στα αυτιά σου

δεν ξέρω γιατί αξίζω να ζω αυτό το όνειρο αλλά δεν θέλω να ξυπνήσω ποτέ αν είναι να σε χάσω από τα μάτια μου, να μην σε ξανανιώσω στην αγκαλιά μου, να μην γευτώ τα χείλη σου.

Δεν μπορώ να σου προσφέρω τον ουρανό με τ' άστρα, ενώ αξίζεις όλα τα αστέρια του ουρανού. Ούτε μυθικά πλούτη παρόλο που η ψυχή σου αξίζει περισσότερο. Ούτε αιώνια αγάπη αν και θα σε αγαπώ μέχρι να πάψει η καρδιά μου να χτυπά. Ούτε τίτλους ευγενείας παρόλο που είσαι η βασίλισσα μου. Έχω μόνο την καρδιά μου, η οποία σου ανήκει ολοκληρωτικά.




If you knew how I miss you,
You would not stay away today.
Don’t you know how I need you?
Stay here, my dear, with me.

I need you here beside me,
Forever and a day, a day.
Together, never parting,
Just you, just me, my love.

I can’t go on without you.
Your love is all I’m living for.
I love all things about you.
Your heart, your soul, my love.

I can’t go on without you,
Forever and a day, a day.
I need you here beside me,
Forever and a day, a day.
And no one else betides me.
I love you, I love you, I do.
I do.

2 comments:

Anonymous said...

Poli kala!

Giramondo said...

Μπράβο και πάλι μπράβο...να περνάτε πάντα τόσο όμορφα...και να της λες πόσο την αγαπάς τόσο όμορφα...πάντα!

φιλιά πολλά

A wise saying

Home is where your heart is