Pages

Nov 8, 2006

Και τώρα τι;

Δεν έχω όρεξη σήμερα, ήρθα στο γραφείο, για να βγάλω βαθμολογίες και δεν έκανα τίποτε το ουσιαστικό, ούτε το ρήμα ούτε το επίθετο...

Είμαι κουρασμένος. Αν καθήσω πολύ ώρα σε μια καρέκλα ζαλίζομαι σε σημείο να με πάρει ο ύπνος. Που να με πάει είναι το πρόβλημα του και με αφήνει νωρίς το πρωί. Σήμερα ξύπνησα στις 2, στις 4 στις 6.
-Τι να το κάνουμε τούτο εδώ;
- Δεν κατέω, αφήστε το όπου βρείτε.

Σαν πακέτο με κατάντησε ο Μορφέας. Με δέχεται στην αγκαλιά του εύκολα και με παρατάει όπου βρει.

Θέλω να ξεφύγω για μερικές μέρες, να ξεκουραστώ πραγματικά, να βρω τον εαυτό μου γιατί μάλλον χαμένο τον έχω, φοβάμαι ότι καθώς θα ψάχνω για ρούχα στην ντουλάπα μου θα με βρω μέσα κρεμασμένο.

Ανασφάλειες... δεν θα έπρεπε όμως. Έχω μια υπέροχη δουλειά, όμορφο σπίτι και ένα λόγο για να είναι η ζωή μου πιο όμορφη, την Τζέιν μου αλλά πάλι νιώθω ότι κε κυνηγάνε φαντάσματα.

Υπομονή, θα το βρω το πρόβλημα, αν και νομίζω ότι ξέρω τι είναι, ίσως να θέλω κανένα μήνα για να είμαι σίγουρος αλλά νομίζω ότι θα μπορέσω να το λύσω σύντομα

No comments:

A wise saying

Home is where your heart is