Pages

Oct 18, 2006

Το χαλί

Δεν μου έφταναν όλα τα άλλα της μετακόμισης το χαλί ξαφνικά έγινε ένα σημαντικό στοιχείο στο νέο σπίτι. Είναι αυτό που θα καθορίσει τις κουρτίνες και θα δώσει ταυτότητα στο χώρο.

Τα βήματα μου ή μάλλον τα δικά μου και της Κάρρυ μας έβγαλαν στην Βιοκαρπέτ. Επί μία ώρα κοιτούσαμε χαλιά, με σχέδια, με γραμμές, με τετράγωνα και καμπύλες, ανοιχτόχρωμα, σκούρα, μάλλινα, μηχανής, χιτ σετ, φτηνά, ακριβά... το μαξιλάρι δείγμα που πήραμε από τον καναπέ μου να μοστράρει μπροστά από κάθε χαλί για να δούμε αν ταιριάζει ή όχι. Σε μερικά ο καναπές γινόταν αόρατος επειδή ήταν έντονα, σε άλλα χανόταν το πάτωμα επειδή ήταν ανοιχτόχρωμα.

Και μετά είδαμε το χαλί.

Ένα απίστευτο χρυσοκοκκινομωβ παρδαλόχαλο το οποίο όταν το είδαν οι γυναίκες κάνανε "ααααα" θαυμασμού και ακολούθησε το σχόλιο μου "μα καλά αυτό είναι Χριστουγεννιάτικο" για να εισπράξω τις ευκαταφρόνητες ματιές πωλήτριας και φίλης.

Την επόμενη πήγα με την Τζέιν, την έδειξα το χαλί, έκανε "ααααααα!" οπότε δεν μπορούσα να κάνω κι αλλιώς, το αγόρασα και ας έκανε 640 έουρος (ευτυχώς υπάρχουν και δόσεις).

4 comments:

Anonymous said...

to xrwma pou les nomizw legetai: mprordorodokokkino.
h karry poia einai? nickname ths jane?

Anonymous said...

Κιόμως είμαι και 'γω μια από τις Jane... αλλά ΝΑ που έχω και όνομα χααχαχχααχαχ
Άντε να το χαίρεσαι καλό μου!!

Baltazar said...

Συγνώμη εγώ πάλι δεν κατάλαβα, το χαλί εσένα σου άρεσε ή όχι;

Πάντως αν έχει έντονο χρώμα αυτό είναι καλό γιατί δεν θα φαίνονται και πολύ οι λεκέδες (ενώ αν έπαιρνες κανένα ουδέτερο τύπου μπεζ θα κάνανε μπαμ).

Με γεια.

SilentSoul said...

Εγω ειμαι η αλλη τζειν:ρ
Ομολογω πως ειμαι ενοχη..αλλα το χαλι ειναι εξαιρετικο!
Εκανε το λαθος και μου εδειξε πρωτα αυτο και μετα τα αλλα που ειδανε με την Καρρυ.
ΤΟ χαλι!!!!
Οταν σου αρεσει κατι,αλλα δεν τολμας,γιατι ισως ειναι εξω απο εσενα,αλλα παρολαυτα το γουσταρεις, θελεις επιβεβαιωση..
Την ειχε εις διπλουν και το χαλι ειναι ηδη στο σπιτι του ;)

Hasta luego!

A wise saying

Home is where your heart is