Pages

Oct 16, 2006

Πονάει αλλά μ' αρέσει

Χτες καταφέραμε και με ένα μεγάλο "ντου" μεταφέραμε τα μεγάλα κομμάτια στο νέο μου σπίτι. Βιβλιοθήκες, καναπέ, πλυντήριο, ψησταριά, σύνθετο. Ευτυχώς δύο φίλοι ο ένας με φορτηγάκι έσωσαν την κατάσταση και έτσι από σήμερα επίσημα θα αφήσω το παλιόσπιτο, τα τελευταία ελπίζω να τα κατεβάσω απόψε στα Χανιά. Ένα σκούπισμα και παράδοση στον ιδιοκτήτη.

Στο καινούριο όλα είναι σε στοίβες: βιβλία, όλα τα τεύχη του ΜΕΤΡΟ, δεκάδες κόμιξ, παραμύθια, cds, ταινίες. Το κρεβάτι μου δεν έχει έρθει ακόμα, ακόμα κοιμάμαι στον καναπέ ο οποίος έγινε μπεστ σέλερ και εντυπωσίασε τους πρώτους μου καλεσμένους.

Όλο το απόγευμα το έβγαλα συνδέοντας τον οικιακό κινηματογράφο (home cinema) και προσπαθώντας να βάλω μια τάξη. Οι ζαλάδες μου χτες ήταν από την νηστεία, με τόσα καλώδια που να σκεφτώ να φάω.

Καταλήξαμε στα Έπεα Πτερόεντα, με σανγκριές, μεζέδες και ένα απίστευτο λικέρ κανέλας στο τέλος.

Σήμερα πονάω παντού από το κουβάλημα αλλά το σπίτι μου αρχίζει να πέρνει μορφή και αυτό χάρη σε μια χούφτα ανθρώπους που αγαπήσανε αυτό το πρότζεκτ όσο και εγώ.

No comments:

A wise saying

Home is where your heart is