Pages

Jul 8, 2006

Όταν δεν σε θέλει το μαμημένο

Μία εβδομάδα τώρα προσπαθώ να κουρευτώ. Ο χρόνος πιεστικός. Όποτε και να έχω κενό τα κομμωτήρια ή είναι γεμάτα ή είναι κλειστά.
Καταφέρνω να κλέψω μισή ώρα, μπουκάρω φουριόζος στο κομμωτήριο κάθομαι στην καρέκλα. Την κοιτάω... με κοιτάει. Ανάβει τσιγάρο και έρχεται να κάτσει δίπλα μου. Καφέ; με ρωτά. Μέτριο-γάλα, της απαντώ. Παραγγέλνει τους καφέδες. Την κοιτάω, με κοιτάει, τραβάει άλλη μια τζούρα από το τσιγάρο της. Τι νέα;, ρωτάει. Δουλειά, πιέζομαι, έχω μόνο ένα τέταρτο πριν μπω για μάθημα. Με κοιτά, την κοιτάω. Ήρθαν οι καφέδες, τραβάει μια τζούρα τσιγάρο και τον κατεβάζει με μια γουλιά καφέ. Εσύ τι νέα;, ρωτώ. Χτες ήπιαμε πολύ και είμαι ξενυχτισμένη και δεν μπορώ να σταθώ στα πόδια μου. Την κοιτώ, με κοιτάει. Το μαλλί μου..., με κόβει. Θες κούρεμα, απαντά, αλλά όχι σήμερα, λέω να πάω σπίτι να κοιμηθώ, έλα αύριο. Την κοιτάω, με κοιτάει, την κοιτάω. Ευχαριστώ για τον καφέ.
~~~~~~ τικ τοκ τικ τοκ: 24 ώρες αργότερα ~~~~~~~
Περνάω με το αυτοκίνητο έξω από το κομμωτήριο. Ανοιχτά, κανείς πελάτης μέσα. Είναι Παρασκευή και έχω αργήσει να φύγω για Χανιά. Η λίστα με τις εκκρεμότητες μεγάλη. Παρκάρω 200 μέτρα πιο κάτω. Το Ατζίλα μου περικυκλωμένο από κάτι τεράστια 4χ4 μοιάζει με αμαξάκι ματς-μποξ. Πάω στο κομμωτήριο. Ανοίγω την πόρτα... Ανοίγω την πόρτα... μπαααα κάτι δεν κάνω καλά. Ανοίγω την πόρτα... Πότε πρόλαβε και έφυγε;!
Θα κουρευτώ Χανιά! Παίρνω τηλέφωνο στο "Vasilis Mountakis Hairways" σαν αεροπορική εταιρεία ακούγεται, αν έλειπε και το "Η". Έχεις κενό, θέλω κούρεμα. προσπαθούσα να μην ακούγομαι απελπισμένος... φτου δεν έπιασε! τα μυρίζονται αυτά οι κομμωτές από χιλιόμετρο, όπως ο καρχαρίας το αίμα. Έχω ένα κενό την Τρίτη, να σε βάλω; Κλείνω το τηλέφωνο και προσπαθώ να συγκρατήσω τον εαυτό μου να μην το εξφενδονίσω.
~~ Βρουμ βρουμ, Βρύσες - Χανιά, 18 λεπτά, 47 δεύτερα ~~
Βάζω τον Ατζίλα στο γκαράζ, πλύσιμο, μέσα έξω, λέω στον υπάλληλο. Μετά τις 5 το απόγευμα, απαντά. Μα...!, Έχω 28 αυτοκίνητα από τις 8 το πρωί. Όλοι θέλουν να φύγουν Σαββατοκύριακο με καθαρό αμάξι. Μα θα το λερώσουν μέχρι την Δευτέρα, προσπαθώ να υπερασπιστώ. Ωραία φέρε το εσύ Δευτέρα! μου χαμογελάει η υπάλληλος.
~~~~~~~ Επιστροφή: Ακούρευτος και με βρόμικο αυτοκίνητο ~~~~~~

2 comments:

nkaminakis said...

Το γαμημένο, είναι το σωστό, όχι το μαμημένο... και μην ακούσω καμιά μαλακία σχετικά με τα βρισίδια, είναι και αυτά μέρος της καθημερινής ομιλίας...
άλεο, άλεο...

Anonymous said...

χα χα χα.............

A wise saying

Home is where your heart is