Pages

Jun 29, 2006

Τι είναι η ληστεία μιας τράπεζας συγκρινόμενη με την ίδρυση μιας τράπεζας;

- Bertolt Brecht, "The Threepeny Opera"

-Που είσαι;
-Στην Λαϊκή για το δάνειο.
-Πάρε μου ένα κιλό πατάτες!
-Καλά δεν βαρέθηκες ακόμα με αυτό το αστείο;

Μετά την Λαϊκή έπρεπε να πάω στην Eurobank, μετά στην Εμπορική και να τελειώσω στην Alpha. Τέλος είχα αρκετά για να φάω ένα κουλούρι και να πιώ και ένα καφέ... σε πλαστικό.

-Εσύ φταις!
Ναι, ναι ακούω τις σκέψεις σας.
-Ποιος σου είπε να πας να δανειστείς; Ζεις με όσα έχεις!

Ναι έχετε δίκιο. Γι αυτό άλλωστε είστε ή δημόσιοι υπάλληλοι ή εργαζόμενοι κάπου ή άνεργοι. Σχεδόν κανένας επιχειρηματίας δεν θα έλεγε τα παραπάνω. Δανείζεσαι, επενδύεις, κερδίζεις, αποπληρώνεις.

Όταν βέβαια αυτά που σου χρωστάνε καλύπτουν και με το παραπάνω αυτά που χρωστάς, ε ναι, εκεί φταις. Τι να πω, όταν ήμουν μικρός ήθελα να γίνω πιλότος. όταν μεγάλωσα έγινα ζητιάνος.

- Μα σας παρακαλωωω δώωωστε μου τα χρήματα που μου χρωστάαατε θα με κλείσουν μεεέσα!

Δεν μου βγαίνει ρε γαμώτο, δεν μου βγαίνει!

1 comment:

nkaminakis said...

ΔΩΩΩΩΩΩΩΩΣΜΟΥ 2 κατοστάαααααρικα!!!!!
ΔΩΩΩΩΩΩΩΩΣΜΟΥ 2 πεντακοσάαααααααρικα!!
ΔΩΩΩΩΩΩΩΩΣΜΟΥ απ'αυτά τα καινούργια, τα διακοσάαααααρικα!!!!!!!

A wise saying

Home is where your heart is